T
Thaiken
Gäst
Vad har snyggheten med saken att gora Vad det som ni gik efter nar ni valde era fruar dar nere Trodde det var framst vad dom har i huvudet och att dom har ett vanligt hjarta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"hillmer " sa:Vad har snyggheten med saken att gora Vad det som ni gik efter nar ni valde era fruar dar nere Trodde det var framst vad dom har i huvudet och att dom har ett vanligt hjarta.
"hillmer " sa:Vad har snyggheten med saken att gora Vad det som ni gik efter nar ni valde era fruar dar nere Trodde det var framst vad dom har i huvudet och att dom har ett vanligt hjarta.
"Kycklingen " sa:Det stämmer nog rätt bra andrejsdenruskige.
Sen vem som bestämmer vad som är fult och vackert är ju inviduellt som tur är.
Eller så ser de äldre inte så bra (ut)"glimten66 " sa:Klart alla kollar efter snyggingarna först sen finns det ju dom som inte lyckas att få dom o får ta andra sorteringen så tycker jag faktiskt själv när man tittar på vad många av gubbarna man ser här hemma eller i thailand får![]()
Jepp, smaken e som baken å vissa gillar katöjer"andrejsdenruskige " sa:Ja, själv kan jag tycka att vissa kvinnor är väldigt snygga på ett "konstigt" sätt.
Dom behöver inte vara direkt vackra, men dom har något speciellt som jag finner attraktivt.
Det kanske är någon "helhetsbedömning" som ligger i bakhuvudet som gör det?
Själv känner jag nog ingen som har varit ute efter att skaffa sig en ful partner. Att man har olika smak är en annan sak. Vissa gillar smala, vissa gillar feta och vissa gillar något annat.
"Berralund " sa:Ja man kan ju börja undra. Men vi får väl se vad som händer, dragan har säkert mycket sanning i det han skriver. Men han är allt en aning naiv.
,
"areeya " sa:Inte har du väl trott på detta ....som trollet dragan skrivit?
"Kycklingen " sa:Och jag hade vart tvungen att såra alla män.(utom en)
Och mina bröder hade vart arbetslösa för dom hade vart tvungna att hjälpa mig på heltid att få vara ifred.
"Phonta " sa:Hmmm,efter vad jag hort sa ligger du helt klart pa den hogre skalan ,bara for dig att gladjas at att ditt utseende uppskattas.....![]()
![]()
"Phonta " sa:Hmmm,efter vad jag hort sa ligger du helt klart pa den hogre skalan ,bara for dig att gladjas at att ditt utseende uppskattas.....![]()
![]()