Otur

• Trådstartare Trådstartare dragan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad har snyggheten med saken att gora Vad det som ni gik efter nar ni valde era fruar dar nere Trodde det var framst vad dom har i huvudet och att dom har ett vanligt hjarta.

"hillmer " sa:
Vad har snyggheten med saken att gora Vad det som ni gik efter nar ni valde era fruar dar nere Trodde det var framst vad dom har i huvudet och att dom har ett vanligt hjarta.

Jag tror inte att hillmer heller såg efter en ful fru och tänkte "men hon kanske är snäll".
Jag tror att hillmer såg en vacker och attraktiv dam och upptäckte att även dom kan ha hjärnor och hjärtan.

Så ja, man letar nog efter attraktiva kvinnor/män och om dom sedan är helt pantade så sållas dom bort.

Det gäller att både utseendet och beteende stämmer.
Utseendet är väl kanske inte lika viktigt i ett förhållande, men det är ofta det som gör att man över huvudtaget tar kontakt.

Det stämmer nog rätt bra andrejsdenruskige.
Sen vem som bestämmer vad som är fult och vackert är ju inviduellt som tur är.

Klart alla kollar efter snyggingarna först sen finns det ju dom som inte lyckas att få dom o får ta andra sorteringen så tycker jag faktiskt själv när man tittar på vad många av gubbarna man ser här hemma eller i thailand får ;)

"Kycklingen " sa:
Det stämmer nog rätt bra andrejsdenruskige.
Sen vem som bestämmer vad som är fult och vackert är ju inviduellt som tur är.

Ja, själv kan jag tycka att vissa kvinnor är väldigt snygga på ett "konstigt" sätt.
Dom behöver inte vara direkt vackra, men dom har något speciellt som jag finner attraktivt.
Det kanske är någon "helhetsbedömning" som ligger i bakhuvudet som gör det?

Själv känner jag nog ingen som har varit ute efter att skaffa sig en ful partner. Att man har olika smak är en annan sak. Vissa gillar smala, vissa gillar feta och vissa gillar något annat.

"glimten66 " sa:
Klart alla kollar efter snyggingarna först sen finns det ju dom som inte lyckas att få dom o får ta andra sorteringen så tycker jag faktiskt själv när man tittar på vad många av gubbarna man ser här hemma eller i thailand får ;)
Eller så ser de äldre inte så bra (ut) :D

"andrejsdenruskige " sa:
Ja, själv kan jag tycka att vissa kvinnor är väldigt snygga på ett "konstigt" sätt.
Dom behöver inte vara direkt vackra, men dom har något speciellt som jag finner attraktivt.
Det kanske är någon "helhetsbedömning" som ligger i bakhuvudet som gör det?

Själv känner jag nog ingen som har varit ute efter att skaffa sig en ful partner. Att man har olika smak är en annan sak. Vissa gillar smala, vissa gillar feta och vissa gillar något annat.
Jepp, smaken e som baken å vissa gillar katöjer :D

Och vilken tur det är att alla har olika smak, annars hade jag ju aldrig fått vara ifred och frugan ständigt orolig. ;) ;) ;)

Och jag hade vart tvungen att såra alla män. :) (utom en)

Och mina bröder hade vart arbetslösa för dom hade vart tvungna att hjälpa mig på heltid att få vara ifred.

"Berralund " sa:
Ja man kan ju börja undra. Men vi får väl se vad som händer, dragan har säkert mycket sanning i det han skriver. Men han är allt en aning naiv.
,

Inte har du väl trott på detta ....som trollet dragan skrivit?

"Kycklingen " sa:
Och jag hade vart tvungen att såra alla män. :) (utom en)

Och mina bröder hade vart arbetslösa för dom hade vart tvungna att hjälpa mig på heltid att få vara ifred.

Hmmm,efter vad jag hort sa ligger du helt klart pa den hogre skalan ,bara for dig att gladjas at att ditt utseende uppskattas..... ;) :thumbsup:

Ja mojligt ar jag en charmor, men aven en srlig manniska som aldrig hymlar med sanningen .Tyvarr far man ofta skit for att man ar uppriktig .

Men sug at dig, det ar du sakert vard ;)

Det är helt rätt som Phonta skriver, idag är det inte alls samma klass på tjejerna som jobbar i barerna som det var för exempelvis 10 år sedan.
Det kan ha att göra med att idag utbildar sig de flesta och får bra jobb, de kommer inte till barerna och söker falanger i samma utsträckning som tidigare.
De som driver barer säger också att det är svårt att få tag i tjejer som är attraktiva och drar in kunder och kommer det in någon skönhet försvinner de snabbt med någon falang, som kommit ned för att söka sig en fru.

Stämmer bra det, iaf här i Hua Hin dräller det inte av skönheter på barerna precis, finns en å annan som ser skaplig ut men ofta undrar man hur fn dom kan få kunder :o :o
Såg 2 riktiga snyggingar förra året men dom var borta efter ett par v.

Skönheterna brukar försvinna efrer att jag varit nere ;)

Men kollar man dom flesta brudarna där nere nu för tiden så börjar dom bli lite rultiga :( en annan som har lite krav får ju svårare o svårare att hitta nåt som intresserar :(

Om vi nu ska ga efter skonheten sa finns har i Kata Karon bra mycket fina tjejer pa barerna Har varit har nu i 4 manader och dom fina finns kvar Ar en bar som jag ofta gar pa och dom har i alla fall 6 stycken som ar riktigt fina. Sa ni kanske ar pa fel stalle om ni nu ska ha tag i en snygg tjej

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp