Otur

• Trådstartare Trådstartare dragan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hallojs. Tjejen är kvar i Sverige men en dag när jag kom hem så var hon inte hemma, hon hade packat en väska med sina kläder och var försvunnen, några dagar senare ringde hon och berättade att hon mådde bra men var hos en väninna som hade hämtat henne, tjejen berättade för mig att hon är med barn och att det är jag som är pappan, det ska bli roligt att bli pappa, jag hoppas ju det blir en son som kan hjälpa mej på gården, tjejen hade blivit så chockad när hon upptäckte att hon var med barn så hon fick en blackout och ville bara försvinna ett tag och fundera vad hon ville göra med sitt liv, nu har hon tänkt färdigt och ska komma hem till mej igen på tisdag, jag ska handla och städa i morgon och jag tänker laga god och näringsrik mat till henne.
Tjejen ska även börja lära sej hur gården och djuren fungerar så jag får lite hjälp som jag hade tänt mej från början.

;D ;D Hej du "Dragan" Om du inte ar ett troll sa skriver du prec is som om du kopierar en bok eller att nagon dikterar din text,kanske har du ett stall pa garden? :D De eventuella hastar som finns dar skall du avliva, de staller bara till saker pa olika forum ;D Annars kan jag nog rekommendera dig att kolla upp din " lycksokerska samt att krava DNA pa ev kommande barn :o

Det är ju kul nu när det händer så intressanta saker här på forumet. Kanske är en bra förlaga till en roman...?

"dragan " sa:
Hallojs. Tjejen är kvar i Sverige men en dag när jag kom hem så var hon inte hemma, hon hade packat en väska med sina kläder och var försvunnen, några dagar senare ringde hon och berättade att hon mådde bra men var hos en väninna som hade hämtat henne, tjejen berättade för mig att hon är med barn och att det är jag som är pappan, det ska bli roligt att bli pappa, jag hoppas ju det blir en son som kan hjälpa mej på gården, tjejen hade blivit så chockad när hon upptäckte att hon var med barn så hon fick en blackout och ville bara försvinna ett tag och fundera vad hon ville göra med sitt liv, nu har hon tänkt färdigt och ska komma hem till mej igen på tisdag, jag ska handla och städa i morgon och jag tänker laga god och näringsrik mat till henne.
Tjejen ska även börja lära sej hur gården och djuren fungerar så jag får lite hjälp som jag hade tänt mej från början.

Fantastiskt, vad roligt?

Detta var mitt första inlägg i denna tråd.....

« Svar #11 skrivet: 2014-01-16, 05:37 »

Citera

Trolleri trollira...........

Köp 2 biljetter, 1 till tjejen, 1 till buffeln, tag buffeln till en vetrinärbesikning,
den lär snart bli fruktansvärt sjuk, 2 flugor i en smäll, gör mänskligheten en tjänst,
använd kondom.....

Men nu ser jag att Du är seriös, asg.

Helst så vill Du ha en son, som kan hjälpa till på gården? asg.

Om någon får en "blackout" den personen tänker inte klart.

Klart Du ska städa; handla, laga mat...har Du inte gjort detta tidigare?

"jag ska handla och städa i morgon och jag tänker laga god och näringsrik mat till henne."

Klart som tusan att Du måste se till att maten är näringsriktig, nu måste Du tänka på vad skillnaden är mellan, condom, no condom...

Önska dig trillingar, bara pojkar...gratis arbetskraft, svenska staten betalar, skattebetalarna i Sverige betalar.

Troll troll, ge mig motsatsen så kommer jag att ...

"krister " sa:
Det är ju kul nu när det händer så intressanta saker här på forumet. Kanske är en bra förlaga till en roman...?
Det är inte kanske en bra förlaga till roman, det är en roman Dragan skriver, det är inget fel på fantasin.

Ja man kan ju börja undra. Men vi får väl se vad som händer, dragan har säkert mycket sanning i det han skriver. Men han är allt en aning naiv.
,

"Berralund " sa:
Ja man kan ju börja undra. Men vi får väl se vad som händer, dragan har säkert mycket sanning i det han skriver. Men han är allt en aning naiv.
,

Naiv, det finns en tidigare som skrev detta, naiv.

Tvivlaren

Man kan ju spekulera lite i vad som skall hända härnäst...

Väninnan skjutsar hem tjejen, men påvägen krockar dom med en älg... Tjejen försöker ta sig till närmsta hus, men villar bort sig i skogen.
Dagen efter är det fullt pådrag, efter några timmar hittas hon av en räddningsheikopter. Hon flygs raka vägen till hennes orolige man. Ett par dagar senare hos barnmorskan upptäcks att hon fått missfall....

Någon som vill fortsätta?...

"krister " sa:
Man kan ju spekulera lite i vad som skall hända härnäst...

Väninnan skjutsar hem tjejen, men påvägen krockar dom med en älg... Tjejen försöker ta sig till närmsta hus, men villar bort sig i skogen.
Dagen efter är det fullt pådrag, efter några timmar hittas hon av en räddningsheikopter. Hon flygs raka vägen till hennes orolige man. Ett par dagar senare hos barnmorskan upptäcks att hon fått missfall....

Någon som vill fortsätta?...

Och hon överlevde på källvatten, och torkade blåbär..

Kanske vildhästen är farsa till barnet i magen, eller kanske är det en riktig" travare "

Exakt samma historia skrev någon i sin blogg för ett par veckor sen om en amerikan.

Jonas på minner faktiskt djäkligt mycke om den när du säger det fan så öångt tänkte jag inte måste bero på att jag dricker shit öl här hemma o inga leo :(

Var nere pa stan igar,gummans 45 arsdag,tog en en ol pa Pok bar ,skitkul att skoja med tjejerna/killarna ;D fa..problemet har nere ar att katoyerna oftast ar snyggare an Thaitjejerna,,tycker inte det finns manga riktigt vackra Thaitjejer....men trevliga finns det gott om ...

"Phonta " sa:
Var nere pa stan igar,gummans 45 arsdag,tog en en ol pa Pok bar ,skitkul att skoja med tjejerna/killarna ;D fa..problemet har nere ar att katoyerna oftast ar snyggare an Thaitjejerna,,tycker inte det finns manga riktigt vackra Thaitjejer....men trevliga finns det gott om ...
Va e problemet?
Tycker du katöjerna är snyggare så är det väl bara att välja en ;D ;D

Själv tycker jag att det finns tillräckligt med snygga kvinns här men alla e vi olika ;D ;D ;D :reta:

Det är ju det som är problemet, dvs.min homofobiska läggning. Och kom nu inte med nåt skitsnack om att de som har homofobi är intresserade,detta har jag hört ett flertal gånger och är inte korrekt..
Detta var bara ett konstaterande ... defakto så är de snyggare än Thaikvinnor ......
Det tycker även min hustru .....

Lite för stora fötter kanske , inte så sexigt med 44 på en tjej ;D ;D ;D ;D

"Phonta " sa:

I dag finns det lika många fula, som det fanns snygga för 20 år sedan.Eller tvärt om, om ni så vill.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp