Otur

• Trådstartare Trådstartare dragan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
lycka till Dragan! nu slipper du den långa väntan.
som berra säger att det är en härlig känsla när hon kommer.
sen önskar jag att ni har en härlig tid tillsammans.

själv saknar jag min flickvän som jag inte har träffat på knappt år, men ska ner tlll sommaren o träffa henne sen där efter kommer hon hit.

"mrputte " sa:
I vilket inlägg då, hänvisa gärna till vilket #nr

Varför ska jag behöva länka? Jag har ju redan skrivit det.
Det finns flera här som bara klagar och är så gnälliga läs från början så finns det svar. Det är så lätt för er att anklaga mig för att vara ett troll men jag säger detsamma om er som frågar saker som jag redan har skrivit.

::)
"Jonas " sa:
Ja sånt händer la titt som tätt till och med i norr dom försökte rycka exfruns i Lomsak men fastnade i håret som tur var, hon sa att en gång var hon med om mc olycka medvetslös på gatan så norpa nån ett halsband hon fått av sin morsa när hon låg där, var långt innan vi träffades.

Det kallas Thaimoral ::)

"dragan " sa:
Hallojs nu har jag checkat in på Arlandas hotel tjejen kommer ju i morgon på morgonen och jag kan ju inte åka mitt i natten för att möta upp henne bättre att sova här och vara utvilad i morgon men det tror jag inte jag kommer att vara ändå jag är nervös nu. Jag packadmed jackan och jag fick låna en tröja av syrran. Jag sitter i receptionen och dricker en öl nu jag är nervös
Nu är det morgonen för länge sen och tjejen har väl landat, hur kändes det att möta henne Dragan?
Kan du inte ta ett foto på henne så vi får se hur hon ser ut :)

"Berralund " sa:
Jag håller med dig om att det låter osannolikt, men å andra sidan har märkligare saker inträffat. Jag lämnar en liten öppning för sanning i alla fall.

Har hört liknande historier berättas, snarlika kan man säga,-den bästa är en restaurangägare på jomtien som plockade personalen direkt från gatan - då försvann dagskassor och de iscensatte märkliga rån med halva personalen inblandad....Jag misstänker att Dragan är en fd medlem vars namn börjar på L...

Var nu inte taskiga mot dragan, han har väl inte tid att hänga här nu när hans tjej äntligen har kommit hit. Jag vet i alla fall vad jag hade gjort och inte hade internet haft högsta prioritet.

Love is in the air... ;)

Citat från: mrputte skrivet 2014-01-24, 22:17

I vilket inlägg då, hänvisa gärna till vilket #nr

Varför ska jag behöva länka? Jag har ju redan skrivit det.
Det finns flera här som bara klagar och är så gnälliga läs från början så finns det svar. Det är så lätt för er att anklaga mig för att vara ett troll men jag säger detsamma om er som frågar saker som jag redan har skrivit.

Ok, och var finns svaret? Dragan behöver inte länka, bara uppge numret på inlägget, finns tydligen inget inlägg.

Och hur vet någon att tjejen är i Sverige?

kan nog bli så att kärleken, stannar in the air....

eller, så kan det vara så att buffeln inte fick något boardingcard?

Till ubon som tydligen har svårt med läsförståelsen så läs inlägg 31 en gång till då kansje du förstår.

Härligt att hon kom, dragan. Där fick alla som tvivlade. Lycka till i fortsättningen, hoppas bara att hon vänjer sig snabbt vid kylan. Men du kan säkert hjälpa henne att hålla värmen. :nod:

Hallojs. Jag sov inget vidare mellan freda och lörda jag var på Arlanda i tid lite för tidigt. Jag fick vänta i 2 timmar innan hon kom ut med dina väskor. Hon var sej inte lik utseendemässigt mot då jag träffade henne i somras men nu har jag ju sett henne hela helgen och jag börjar känna igen henne igen. Jag trodde ju att vi skulle åka hem till mej direkt men det gick hon inte med på hon hade 2 thailändska vänninor som bor i Stockholm så hon ville hälsa på dom först innan vi skulle åka hem till Öland och gården. Sagt och gjort jag fick en adress så jag körde in till Stockholm och där i en lägenhet bodde hennes väninnor. Dom bjöd oss på lunch och jag fick ett par whiskey. Efter att jag druckit upp dom kom jag på att jag jan inte köra hem nu eftersom jag hade druckit. Alla skrattade och sa att vi får stanna kvar där hos dom till söndan. Sagt och gjort så jag drack mer whiskey och tjejerna tjattrade och var glada. På söndan körde jag hem tjejen till min gård. Tjejen berättade att väninnorna kunde hjälpa till med att skaffa jobb åt henne om hon ville i Stockholm det var på ett café som diskare till att början med sen kansje hon går hjälpa till att servera. Det är långt till Stockholm och jag vill ju inte ha henne där jag vill ha henne här hos mej på gården. Nu sover tjejen jetlagg heter det.

det låter kul för dig nu.

det där med wiskey var uträknat så dom kan" pot mak" med varandra.
nä det är bättre att hon bor med dig annars är ju det ingen ide att hon är med dig,
dom brukar få ett ganska bra kontaktnät ganska snabbt på ön el fastlandet.
men du ska ta henne till en thaibutik där hon får köpa lite mat från thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp