A
Anonym
Gäst
"dragan " sa:Hade du orkat läsa från början så har jag redan skrivit det herr duktig.
I vilket inlägg då, hänvisa gärna till vilket #nr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"dragan " sa:Hade du orkat läsa från början så har jag redan skrivit det herr duktig.
"mrputte " sa:I vilket inlägg då, hänvisa gärna till vilket #nr
"Jonas " sa:Ja sånt händer la titt som tätt till och med i norr dom försökte rycka exfruns i Lomsak men fastnade i håret som tur var, hon sa att en gång var hon med om mc olycka medvetslös på gatan så norpa nån ett halsband hon fått av sin morsa när hon låg där, var långt innan vi träffades.
Nu är det morgonen för länge sen och tjejen har väl landat, hur kändes det att möta henne Dragan?"dragan " sa:Hallojs nu har jag checkat in på Arlandas hotel tjejen kommer ju i morgon på morgonen och jag kan ju inte åka mitt i natten för att möta upp henne bättre att sova här och vara utvilad i morgon men det tror jag inte jag kommer att vara ändå jag är nervös nu. Jag packadmed jackan och jag fick låna en tröja av syrran. Jag sitter i receptionen och dricker en öl nu jag är nervös
"bson " sa:Nu är det morgonen för länge sen och tjejen har väl landat, hur kändes det att möta henne Dragan?
Kan du inte ta ett foto på henne så vi får se hur hon ser ut![]()
det beror på om man kör sakta eller fort"Kycklingen " sa:Jag är också nyfikenfinns det någon här som vet hur långt det är mellan Arlanda och Öland?

"lubo68 " sa:det beror på om man kör sakta eller fort
46 mil enligt eniro
"Berralund " sa:Jag håller med dig om att det låter osannolikt, men å andra sidan har märkligare saker inträffat. Jag lämnar en liten öppning för sanning i alla fall.