Otur

• Trådstartare Trådstartare dragan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"hillmer " sa:
Om vi nu ska ga efter skonheten sa finns har i Kata Karon bra mycket fina tjejer pa barerna Har varit har nu i 4 manader och dom fina finns kvar Ar en bar som jag ofta gar pa och dom har i alla fall 6 stycken som ar riktigt fina. Sa ni kanske ar pa fel stalle om ni nu ska ha tag i en snygg tjej
Eftersom det är så fina objekt du sett där under 4 månader är jag helt säker på att det är katoyer, om inte så är fallet hade de varit borta för länge sedan.

Det ser jag nog fan skillad pa Och dom har alltid fina tjejer dar Dom har nagra lb med och en del av dom ar fina med men inte vad jag ar ute efter

Då e du inte så kräsen brukar ju vara så att när dom jobbat i pattaya eller bkk så blir det phuket dom avslutar för det e ju bara där dom duger efter ett tag ;)

Har du varit i Phuket den senaste tiden? Om du inte varit det da tycker jag inte du ska komentera pa det viset Jag ar har och vet vad jag ser ock ok jag bryr mig inte sa mycket om hur dom ser ut men innan du utalar dig sa ak hit for fan forst innan du du sager något

"hillmer " sa:
Har du varit i Phuket den senaste tiden? Om du inte varit det da tycker jag inte du ska komentera pa det viset Jag ar har och vet vad jag ser ock ok jag bryr mig inte sa mycket om hur dom ser ut men innan du utalar dig sa ak hit for fan forst innan du du sager något

Undrar om de andrat sig sa mycket sen i November,men kanske hade de snygga ledigt da nar jag var dar,riktigt ackliga.... :o Ta mig fa...snyggare pa beachroad till och med..riktiga skrackpaddor var det ... :o overallt, pa patong,Kata samt ovriga stallen jag var pa,men jag haller ju mig nykter sa jag har fortfarande krav pa hur de ser ..men hall du tillgodo med avskrapet i Phuket ::)

"Phonta " sa:
Undrar om de andrat sig sa mycket sen i November,men kanske hade de snygga ledigt da nar jag var dar,riktigt ackliga.... :o Ta mig fa...snyggare pa beachroad till och med..riktiga skrackpaddor var det ... :o overallt, pa patong,Kata samt ovriga stallen jag var pa,men jag haller ju mig nykter sa jag har fortfarande krav pa hur de ser ..men hall du tillgodo med avskrapet i Phuket ::)
5555
PS. Hur vacker e du själv Phonta?

"Phonta " sa:
Katoyerna oftast ar snyggare an Thaitjejerna. Då förstår man hur du har tittat på tjejerna i Phuket.

Tror nog han behover glasogon Om han tycker att det ar paddor har hur kan han da aka till pataya eftersom det inte fanns nagra snygga dar

Det e allmänt känt att dom vackra kommer till BKK o pattaya medans resten hamnar där nere hos er

Här är några "snygga"....- men ändå inget för mig som jag skulle släpa hem... ;D

20140205_150646.webp

Se showen det är den värd, intressant att se hur mycket uppmärksamhet de får och hur många besökare de har, det kunde jag aldrig ana, det är egentligen bara killar som spelar damer men de gör det bra.

Jag har sett sådana shower i Chiang Mai några gånger och jag håller med dig. Dom är klart sevärda.
Jag vet att några av dom är från Chiang Mai och är upplärda där sen har dom flyttat ner till pattaya och börjat jobba på Alcazar och Tiffany.
Dom tjänar bättre i pattaya än dom gör i Chiang Mai, antagligen för att det är fler turister som är där och betalar ett rejält inträde för att se showen.

Ok, tror jag betalade 850bath per person ggr 2(inkl transport jomtien-Alcazar), tjejen och jag. Det var nästan fullt där så de tjänar nog bra. Dessutom litet extra för turister som ville bli fotograferade tillsammans med "damerna".

En gammal bild från en välgörenhetsgala till förmån för barn där deras mamma har/hade aids.
Chiang Mai 1996.

image.webp

Kycklingen jag har sett några sådana galor men om jag inte missminner mig så e det mot HIV inte aids men jag kan ha fel om galan du menar

Glimten 66: du kan säkert ha rätt att det var HIV och inte aids. Jag är dålig på att veta vad som är vad.

Inte alls illa menat ,men det ar aven storre delen av jordens befolkning..Sjalv laser jag pa och ar skitradd for allt detta med Hiv som sedan obehandlat i sinom tid leder till att utveckla Aids ;)
Aven storre delen av bartjejerna ar daligt informerade om detta, dessutom laser man inte i skolan om detta tabubelagda amne , ::)

Ja du har rätt där phonta många av bar tjejerna kan knappt något om de.
fattar inte att dom inte kan få lära sig om sådant i skolan eller av hällso departementet

"glimten66 " sa:
Det e allmänt känt att dom vackra kommer till BKK o pattaya medans resten hamnar där nere hos er
Nu fanns det ju inga snygga i Pataya enligt vissa Kanske dom har ledsnat pa Pataya trasket och kommer till harliga Kata istallet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp