Otur

• Trådstartare Trådstartare dragan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"hillmer " sa:
Nu fanns det ju inga snygga i Pataya enligt vissa Kanske dom har ledsnat pa Pataya trasket och kommer till harliga Kata istallet
Det verkar som dom har tjockare plånbok på Kata så det måste betyda att dom i Pataya är av den fattigare delen av pensionärerna. ;)

"Farang53 " sa:
Det verkar som dom har tjockare plånbok på Kata så det måste betyda att dom i Pataya är av den fattigare delen av pensionärerna. ;)
Om du kan kalla 45000 bath i manaden forTjock blanbok da vet jag inte hur en fattig pensionar har det Skulle val tro att det ar halften av vad vissa i Pattay som ar har och bor i Pataya Sa du far nog tanka om vart dom sjocka planbockerna finns

Dom tjocka plånböckerna finns bland oss som jobbar o ratar dom fula feta i phuket ;) ;) ;)
Sen bor j7 han som sa att det inte finns några snygga i pattaya inte där han ser ju bara Darkside ;)

"glimten66 " sa:
Dom tjocka plånböckerna finns bland oss som jobbar o ratar dom fula feta i phuket ;) ;) ;)
Sen bor j7 han som sa att det inte finns några snygga i pattaya inte där han ser ju bara Darkside ;)
Ja men du sa ju att dom feta planbockerna var i Phuket?? Han hade ju varit in till Pattaya och kollat och inte hittat nagra snygga so da hjalper det juu inte med en fet planbok Har ar vi fattiga men har snygga tjejer Ak hit sjalv sa far du se och eftersom du har en tjock planbok sa blir du ju kung
har bland dom snygga

"glimten66 " sa:
Sen när det kommer till kritan så får ni ta sista chansen när dom stänger för kvällen.

"hillmer " sa:
Om du kan kalla 45000 bath i manaden forTjock blanbok da vet jag inte hur en fattig pensionar har det Skulle val tro att det ar halften av vad vissa i Pattay som ar har och bor i Pataya Sa du far nog tanka om vart dom sjocka planbockerna finns
Vem har sagt att 45 000 är en tjockplånbok? Det är väl en grundpension i dagens läge.

"Farang53 " sa:
Sen när det kommer till kritan så får ni ta sista chansen när dom stänger för kvällen.

:thumbsup: ;D ;D ;D

Men jag kan ärligt säga att jag aldrig tagit en bartjej hem eller till hotell, jag är nog ganska oerfaren på det området , men skiter i det då jag har en för mig vacker hustru-- Men likförbannat så tycker jag att de flesta är ganska "ugly"

"Phonta " sa:
:thumbsup: ;D ;D ;D

Men jag kan ärligt säga att jag aldrig tagit en bartjej hem eller till hotell, jag är nog ganska oerfaren på det området , men skiter i det då jag har en för mig vacker hustru-- Men likförbannat så tycker jag att de flesta är ganska "ugly"
Du har nog rätt i det att det är något gemensamt med hur vi är. Jag har aldrig tagit med mig en flicka från en bar eller köpt känster. Vi behöver inte kramas för att vi råka ha mycket gemensamt i livs tänkande och det kan vara orsaken till våra lite hetare skrivande om Thailands politik men om vi skippar i den oss emellan så kan vi ta upp andra ämnen som kanske går bättre att komma överens eller gå halva vägen var.

"Farang53 " sa:
Vem har sagt att 45 000 är en tjockplånbok? Det är väl en grundpension i dagens läge.
Om du inte sjalv vet vad du har skrivit sa tycker jag inte du ska undra heller Titta vad du skrivit Du sa att det verkar som dom tjocka planbokerna flyttat till Phuket

"hillmer " sa:
Om du inte sjalv vet vad du har skrivit sa tycker jag inte du ska undra heller Titta vad du skrivit Du sa att det verkar som dom tjocka planbokerna flyttat till Phuket
jag har inte skrivit att dom med tjock plånbok flyttat till Phuket läs själv och fatta vad som skrivs. Utan det står att dom som är i Phuket verkar ha tjockare plånbok. Humor saknas.

Lugna ner er gubbar ni e ju i den åldern då ni snart får en hjärtattack av att bara andas ;)

Men jag ska vara ärlig har inte sett många skönheter zär nefe när jag varit där men desto fler i pattaya att inte farbror från darkside sett dom beror ju på att han e ju inte ute efet 22 eller så e det bag som e full efter det därav att fler e vackrare där uppe ;)

Men tyvär så börjar thaj tjejerna att bli lite bre rövade o rultiga

"glimten66 " sa:
Lugna ner er gubbar ni e ju i den åldern då ni snart får en hjärtattack av att bara andas ;)

Men jag ska vara ärlig har inte sett många skönheter zär nefe när jag varit där men desto fler i pattaya att inte farbror från darkside sett dom beror ju på att han e ju inte ute efet 22 eller så e det bag som e full efter det därav att fler e vackrare där uppe ;)

Men tyvär så börjar thaj tjejerna att bli lite bre rövade o rultiga
Ingen risk med hjatatack har inte . Motionerar tillrackligt mycket har varje dag for det . Allt hanger ju pa vad man har for tycke och smak Har ju varit har nere nu 17 ganger sedan 2009 och vist finns det tjejer har som man undrar vad dom ska i baren att gora . Men i dom flesta fall sa tycker jag dom ar fina Nu ar jag ju inte ute efter att ta hem nagon utan tycker det ar trevligt att sitta och prata och dricka nagra kalla. Sen som jag sa tidigare sa gar jag mest pa hur dom ar i skallen och hjartat Men visst kan jag sitta och prata med en kalstjej aven om hon inte har allt

"Farang53 " sa:
Du har nog rätt i det att det är något gemensamt med hur vi är. Jag har aldrig tagit med mig en flicka från en bar eller köpt känster. Vi behöver inte kramas för att vi råka ha mycket gemensamt i livs tänkande och det kan vara orsaken till våra lite hetare skrivande om Thailands politik men om vi skippar i den oss emellan så kan vi ta upp andra ämnen som kanske går bättre att komma överens eller gå halva vägen var.

Absolut :D :thumbsup:

Själv undrar jag hur det gick för lillungen på Öland.

Abort? hemresa? utgödsling? discoprinsessa? bondmora?....

Hallojs kompis Dragan här. Nu är jag en gift man i mina bästa år jag och tjejen som är min fru nu gifte oss borgligt här på ön jag tyckte att eftersom jag ska bli farsa nu så ska mitt barn ha mitt namn min fru vill fortfarande inte arbeta så där jätte mycket på gården men hon är duktig på att städa och ficksa till inne i huset vi har nyss bett att hon ska få stanna här i tre månade till min syrra var här i några dagar och visade min fru hur man bakar en smörgåstårta den ska vu bjuda grannarna runt om här när dom kommer ikväll för att gratta oss för giftermålet allt har blitt mycket bättre mellan oss sen en av hundarna råkade bita sönder fruns mobil laddare nu kan ju inte dom där 08 få tag i frun och sätta mer griller i huvet på henne.
Nu har det blivit dags att fixa till sista så grannarna kan komma jag måste tappa upp lite på flaskor så slipper jag visa dunken. skål

Grattis dragan, härligt när saker och ting tar en sådan vändning. Och grattis framför allt till att du skall bli farsa, det är bland det största i livet det kan jag intyga.

Lycka till där på ön!! :thumbsup: :thumbsup:

Nej du ligger inte på latsidan! ;D ;D
Grattis,

PS. Min son har mitt efternamn även om jag inte var gift med hans moder. Man fyller bara in en blankett, behöver inte gifta sig för den sakens skull.

Det va ju tur att tanten hade med sig sina papper på att hon är ogift/skild och översatt och så från thailändska. Men det kanske hon alltid har med sig i handväskan och rätt man skulle dimpa ner...
8)

"dragan " sa:
Hallojs kompis Dragan här. Nu är jag en gift man i mina bästa år jag och tjejen som är min fru nu gifte oss borgligt här på ön jag tyckte att eftersom jag ska bli farsa nu så ska mitt barn ha mitt namn min fru vill fortfarande inte arbeta så där jätte mycket på gården men hon är duktig på att städa och ficksa till inne i huset vi har nyss bett att hon ska få stanna här i tre månade till min syrra var här i några dagar och visade min fru hur man bakar en smörgåstårta den ska vu bjuda grannarna runt om här när dom kommer ikväll för att gratta oss för giftermålet allt har blitt mycket bättre mellan oss sen en av hundarna råkade bita sönder fruns mobil laddare nu kan ju inte dom där 08 få tag i frun och sätta mer griller i huvet på henne.
Nu har det blivit dags att fixa till sista så grannarna kan komma jag måste tappa upp lite på flaskor så slipper jag visa dunken. skål

Blir väl kul att få en liten trollunge.

Och hunden bet sönder laddaren? tyckte Du skrev att hon bara ville sitta framför datorn, hon har väl tillgång till "skype"?

"dragan " sa:
Eftersom du nu gift dig med en thailändska är det en stark tradition med hemgift, som består av cash och guld. Eftersom det sannolikt är mycket som rört till det med giftasstöket, du har väl inte glömt bort hemgiften ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp