Otur

• Trådstartare Trådstartare dragan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Kycklingen " sa:
När vi blir över 60 så kommer vi inte att bli likadana vi har ju sett och förstått hur löjligt det är genom att titta på dom :)

Jag har bara lite drygt två år dit, måtte jag inte bli sådan. Banna mig då på livstid!! Men det är ingen risk (tror jag). :D

"Kycklingen " sa:
Nu tycker jag att det börjar bli en riktig häxjakt på Dragan, troll eller inte varför bryr du dig om det så mycket?
Det du håller på med nu är en typ av stalkning.

"Kycklingen " sa:
Det var så jag tänkte också Jonas, dragans story tycker jag är underhållande men inte trovärdig, men man behöver ju inte läsa alla trådar om man inte vill det går säkert att ignorera medlemmar om man vill men börja skicka mail för att få reda på om någon som skriver här är trovärdig eller inte det övergår mitt förstånd.
Jag heter inte kycklingen i verklighet så vem säger att Dragan inte har ett annat namn i verkligheten.

Instämmer, barnsligt, vem bryr sig om Dragan...Inte jag, har inte tid. Om det lilla han skrivit är sant eller falskt saknar betydelse.
Men jag använder personligen mitt rätta namn här Hans svensson :wai:

Helt otroligt, hur kan man ge sig på att försöka kolla upp om en medlem har gift sig eller inte. Han heter garanterat inte Dragan, lika lite som att jag heter Caesar. Man blir chockad över hur en del medlemmar beter sig, det är ren förföljelse. :o

S
"Caesar " sa:
Helt otroligt, hur kan man ge sig på att försöka kolla upp om en medlem har gift sig eller inte. Han heter garanterat inte Dragan, lika lite som att jag heter Caesar. Man blir chockad över hur en del medlemmar beter sig, det är ren förföljelse. :o
s
ska Du säga Cesarare

Du som inte ens vet vad Du själv skriver..Du gör ett påstående om att någon kallar dig för troll? var i HE har jag kallat dig för troll, lögnare är vad Du är...

"Ubon " sa:
Ss
ska Du säga Cesarare

Du som inte ens vet vad Du själv skriver..Du gör ett påstående om att någon kallar dig för troll? var i HE har jag kallat dig för troll, lögnare är vad Du är...

Jag har aldrig påstått att du har kallat mig för ett troll. Läs om och läs rätt och undvik gärna att använda svordomar. Att använda fula ord hjälper ingen men kan i vissa fall tyda på ett bristande ordförråd.

Hallojs

Nu har jag äntligen skickat hem tjejen, hon försökte att stanna här pga vårt giftermål men det makulerades med hjälp av en vän. Hon ville inte bli någon bondmora hon var rädd om naglarna då är det bättre hon är hemma hos sej själv. Nästa månad så kommer det en ny tjej som ska hälsa på mej jag hoppas att det blir bättre för mej. Lägga tid och pengar på nån som inte klarar av det är inte intressant tid är pengar. Ock det är tur att det finns dejtingsidor så man kan hitta en ny tjej snabbt nu får morsan hjälpa mej på gården och det gör hon bra men man vill ju ha någon som kan hjälpa en på natten också 5555

"dragan " sa:
Hallojs

Nu har jag äntligen skickat hem tjejen, hon försökte att stanna här pga vårt giftermål men det makulerades med hjälp av en vän. Hon ville inte bli någon bondmora hon var rädd om naglarna då är det bättre hon är hemma hos sej själv. Nästa månad så kommer det en ny tjej som ska hälsa på mej jag hoppas att det blir bättre för mej. Lägga tid och pengar på nån som inte klarar av det är inte intressant tid är pengar. Ock det är tur att det finns dejtingsidor så man kan hitta en ny tjej snabbt nu får morsan hjälpa mej på gården och det gör hon bra men man vill ju ha någon som kan hjälpa en på natten också 5555
Bra dragan ge inte upp. :thumbsup:

"dragan " sa:
Hallojs

Makulerade du ungen också? Använde du grepen?

:thumbsup: Ratt Krister,, Visst ar Dragan ett Troll ,men ett roligt och underhallande sadant ;)

"dragan " sa:
Hallojs

Har din morsa ingen väninna, som hon kan skicka till dig ibland, då det trycker på för mycket.

Jag tycker att du har en konstig kvinnosyn dragan. Ska din fru bara stå vid spisen och sköta hemmet för att du ska va nöjd? Att du inte kan klara dig utan hjälp av din morsa är bara förnedrande för dig själv.

Du vet val att i Fablernas vard,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Troll kan ingenting om hushallsarbete ;D ;D

"dragan " sa:
Hallojs

Jo, ligg i nu...annars vill de helst att du ska gå i den stora paraden som snart avköper i Stohålet....
Det är inte fel att vilja ha en ko men hon måste vara över 24 år annars får du paraden på dig...5555

"Caesar " sa:
Jag tycker att du har en konstig kvinnosyn dragan. Ska din fru bara stå vid spisen och sköta hemmet för att du ska va nöjd? Att du inte kan klara dig utan hjälp av din morsa är bara förnedrande för dig själv.

Nu tycker jag Du är fånig! Trollet dragan vill ha en kvinna som drar sin del av lasset och inte är alltför rädd om naglarna. Är det "en konstig kvinnosyn"? Jag skulle inte heller vilja ha en tjej som bara var en prydnadssak och en belastning....

"Birger " sa:
Nu tycker jag Du är fånig! Trollet dragan vill ha en kvinna som drar sin del av lasset och inte är alltför rädd om naglarna. Är det "en konstig kvinnosyn"? Jag skulle inte heller vilja ha en tjej som bara var en prydnadssak och en belastning....

Fånig? Varför är jag det? Jag är en man som ser till människovärdet, jag tycker att det är ovärdigt att ha åsikter som dragan. I mina öron låter det som att hans ev blivande fru bara kommer att ha nämnda uppgift. Dåligt!

Kalla mig gärna feminist och vem vet, jag röstade kanske på FI.

"Caesar " sa:
Fånig? Varför är jag det? Jag är en man som ser till människovärdet, jag tycker att det är ovärdigt att ha åsikter som dragan. I mina öron låter det som att hans ev blivande fru bara kommer att ha nämnda uppgift. Dåligt!

Kalla mig gärna feminist och vem vet, jag röstade kanske på FI.

Dom flesta hær tror nog att det ær en uppdiktad historia och på sættet som han skriver mistænker ju alla vem det ær också dærav kommentarerna troll. Så dom dær åsikterna ær nog mer till før att provocera før det ær ju det den vi mistænker brukar komma in och gøra en gång i månaden ungefær nær han dyker upp med sitt andra alias.

Självklart detta är en ihop diktad historia.

Han träffade henne på semester.
Hon kom hit ville inte vara med honom.
Han blev gravid.
Gifte sig, lovade att hin skulle jobba.
Jobbar inte, han skiljer sig skickar hem henne.
En vecka senare kommer ny tjej som han mött på dejtingsida.
Han har ingen TV så han vet inte vilka som vann ishockeyn, men kan skriva här och besöka dejtingsidor ... kanske han kan kolla resultatet på internet ...

Hur kan hon få visum till honom då han precis haft besök av en kvinna som han gifte sig med, sen skiljer sig och vips får en ny tjej som han aldrig träffat besöksvisum ... nej nej nej ... så klart ihopdiktat allt.

Dock är frågeställningen intressant, om hon inte gillar att hjälpa till utan bara vill kolla på TV, är detta ok? Är detta feminism? Att inte vilja anpassa sig, är det något att sträva efter? Jag blir helt matt att man försvarar detta beteende. Ok att man inte vill integrera sig, men att lova, sedan gifta sig och slå bakut, även om det nu är ihopdiktat är det inte moraliskt försvarbart!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp