MC i Thailand

Hur är den i höjd?
Jag är knappt 1,90 så jag behöver något med lite höjd, har kollat på Varadero o liknande hemma.
Finns det rack för väskor o box till dessa lokalt?
M
Har missat min egen tråd, har så mycket bygg i mig just nu är förklaringen.
Angående höjd så är nog Varadero att föredra eller cb 500 x lite mera offroad.
190 är ju en hel del så det blir svårt på med lite sportigare modeller. Annars är CBR 650 F en dröm att åka och vägarna här i norr är ju so gjorda för den.

Vi får sätta upp en träff senare på nästa år. Nu blir det allt jäkla firande ivägen men säg februari, mars. Skulle vara rätt skönt med en thaisnack mc träff. Vad säger ni, finns det intresse så kan jag fixa rutter här i norr. Vill ni söderut så får andra fixa :p
Tror att vi är klara med bygget snart så det skulle vara kul.

Hur är den i höjd?
Jag är knappt 1,90 så jag behöver något med lite höjd, har kollat på Varadero o liknande hemma.
Finns det rack för väskor o box till dessa lokalt?
M
Finns allt till dessa hojar , väljer du tillex en 650 Honda så finns det massor av eftermaknadsdelar ,, Tillex Mad max i BKK har en uppsjö av prylar , även i Pattaya X Speed
Gällande Honda prylar i pattaya så skada inte om man ta en sväng till deras bigwing på sukumvit road.lite proffsigare o rätta prylar.; )
I Bangkok gå jag till 320SP i wongwien yai,stora rondell,thonburi.man bli inte rånad här!:http://www.320sp.com/top-box--35853...3629362136413617363636483609363736183617.html

post-19810-0-21834600-1361932991.webp

honda-bigwing-pattaya-10.webp

dg_orig.webp

Honda Big Wing i Pattaya har jag varit på, de är helt Ok ,, bytte till originalstrålkastare samt nytt bakdäck , bra jobb och inte alls dyrt anser jag :thumbsup:

IMG_20171225_175201589[1].webp

Vad tror du Poom ,kan du se att läsa detta , med detta skall jag inte ha några problemmed min effektljuddämpare

Har du någon aning var jag kan köpa ett par risers till min CBRR , Heli bars är svindyre , borde finnas några andra kopior på dessa .. Då kommer jag upp lite mer (mer upprätt) när jag kör inne i stan

Vad gäller egentligen , måste du ha med dig fordonsboken i Originalet , eller är en kopia helt lagligt , kanske kan Kurant detta ,, Lite fundersam på vad som gäller om man hårdrar detta , tillex på dessa långturer , går ju inte att visa upp en bok som ligger hemma i khon kaen om du befinner dig i södra Thailand

Liknande trådar

Tillbaka
Topp