Krister
Forumveteran
Jag har aldrig ens provrökt en cigarett. Det är mitt eget val att inte utsätta mina lungor för detta. Du kan inte gå på Khaosarn rd eller sitta på Buakhao utan att passiv majjarökning. Skiten lagras i fettet under en lång tid. Om man tar ett drogtest så ger det då utslag?Personligen klassar jag mig knappast som cannabisrökare, har rökt två gånger på 2000-talet men upplys gärna varför det är ett sattyg men alkohol som orsakar långt med skador/lidande är bättre. Borde vara förbjudet att inte få lov att använda det i medicinskt syfte.
Ang. ägarandel tänkte jag mer på att få ner skatten.
/ SatanG
När lagen om att man inte fick röka på offentliga platser kom så var jag en av dom som var glad. Numer så kan man inte ens sitta på stranden på kvällen utan att de röker runtomkring. Vi hade med systerdottern sist 2 år. Säket inte farligt alls Men jag tycker det är otrevligt.
Om ni dricker laokhao så kan ni inte få mig att passivdricka det men rökning är oundvikligt där är skillnaden. Sedan har jag läst att man blir inte lika hög när man rökt mycket och ofta och då kan man lätt söka den kicken med andra droger om det erbjuds. Vilket det gör var så säker
Kalla mig för vad ni vill men jag gillar det inte. Tack