Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inte mer än de flesta flygplatser ligger från den stad de "tillhör"
Arlanda ligger nog längre från Stockholms centrum än U-Tapao gör från Pattaya centrum t.ex
Inte mer än de flesta flygplatser ligger från den stad de "tillhör"
Arlanda ligger nog längre från Stockholms centrum än U-Tapao gör från Pattaya centrum t.ex
Min fråga var hur långt från Pattaya ligger den. Och nej, jag använder mig inte av den populära sökmotorn, så koordinater och liknande är ointressanta.
Min fråga var hur långt från Pattaya ligger den. Och nej, jag använder mig inte av den populära sökmotorn, så koordinater och liknande är ointressanta.
Kommer inte ihåg distansen men för mig det tog 20-25 min från huset till U-tapao.
Men vill du ha distans får du väl använda den populära sökmotorn eller menar du att andra skall göra jobbet för dig?
Det som hänt är ju att man tagit bort cannabis från listan över förbjudna substanser så det finns just nu ingen lag som förbjuder innehav eller bruk.
Däremot så får man inte röka offentligt då röken/lukten kan störa andra.
The Ministry of Public Health on 13 June 2022 issued an announcement stating that smoking cannabis or hemp in public is considered a nuisance.
man har väl heller inte förlängt undantagstillståndet igen så nu finns det inget som säger att man måste bära mask längre, polisen kan inte dela ut böter för att man inte bär mask.
man har väl heller inte förlängt undantagstillståndet igen så nu finns det inget som säger att man måste bära mask längre, polisen kan inte dela ut böter för att man inte bär mask.
Om du betalade mig för en tor i first class så skulle jag tacka nej. Finns ju ingen flygplats til att börja med, enda dragningskraften för Pattaya är pr*stitutionen för sexpats och turister.
Så kan det ju bli, men Thailand är ju samtidigt Thailand så man vet ju aldrig, men skämt åsido så hoppas jag verkligen att kravet på mask snart är borta även i Thailand, turistbranschen pressar ju på mer och mer för en normalisering och slopat krav på mask, ser man till den låga smittspridningen så är det nog snart dags att göra användningen helt frivillig.
Så kan det ju bli, men Thailand är ju samtidigt Thailand så man vet ju aldrig, men skämt åsido så hoppas jag verkligen att kravet på mask snart är borta även i Thailand, turistbranschen pressar ju på mer och mer för en normalisering och slopat krav på mask, ser man till den låga smittspridningen så är det nog snart dags att göra användningen helt frivillig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.