Liknande reklamationsmyndighet i Thailand.

PanPan

Forumveteran
Krånglade lite med ett hus, vattnet var inte draget som på visningshuset.

Jag sa att dom får dra om det för jag skall ha vattnet på samma ställe som på visningshuset.
Så köket var planerat.

Dom totalvägra, inga ändringar görs innan huset är klart.
Visningshuset var bara för show.

Jag blev förbannad och sa att då köper jag inte huset.

Kontaktade Siam Legal och fick free advice från dom att kontakta Chonburi Consumer Protection Board, för false marketing.
Dom hade visat en modell och byggt anorlunda.

Skrev det till dom som byggde huset, då blev det fart dagen efter var vattnet draget som jag ville ha det.

Så kom ihåg detta Chonburi Consumer Protection Board.
Det kan hjälpa er att använda, hjälpte mig att bara använda namnet.

Krånglade lite med ett hus, vattnet var inte draget som på visningshuset.

Jag sa att dom får dra om det för jag skall ha vattnet på samma ställe som på visningshuset.
Så köket var planerat.

Dom totalvägra, inga ändringar görs innan huset är klart.
Visningshuset var bara för show.

Jag blev förbannad och sa att då köper jag inte huset.

Kontaktade Siam Legal och fick free advice från dom att kontakta Chonburi Consumer Protection Board, för false marketing.
Dom hade visat en modell och byggt anorlunda.

Skrev det till dom som byggde huset, då blev det fart dagen efter var vattnet draget som jag ville ha det.

Så kom ihåg detta Chonburi Consumer Protection Board.
Det kan hjälpa er att använda, hjälpte mig att bara använda namnet.

Chonburi consumer protection border finns inget som heter så.

Chonburi consumer protection border finns inget som heter så.
555555 nä jag är 100% säker med på att det inte finns någon myndighet som heter det du skriver.
Chonburi konsuments skydds gräns 5555.

Hur kan du säga att det inte existerar, varför skulle dom på advokatbyrån ljuga för mig?
Vad har du för grund på att det inte existerar, heter säkert nåt annat på Thai men jag får ju ett namn jag förstår.

Om du stavar rätt kan du nog få upp nåt på google det får jag.
Tex. Det här.

Consumer Complaints in Thailand

If you wish to register a consumer complaint in Thailand please contact the “Consumer Protection Board”.

The consumer protection board can help you register and handle your complaint through the proper channels, if you have been mistreated, misinformed or generally been exposed of your consumer rights when using Thai goods and services.

För du säger rakt av att det inte existerar.

Khuntan han är Peter Pan, flyger ovan alla, han vet, han kan, en stor grabb i detta forum, du vet redig grabb:D
Det var ett tips som jag hade nytta av för par månader sen.
Tyckte det kunde vara bra att dela med sig, men du kan ignorera tråden om det inte var av intresse för dig.

För du säger rakt av att det inte existerar.

Det var ett tips som jag hade nytta av för par månader sen.
Tyckte det kunde vara bra att dela med sig, men du kan ignorera tråden om det inte var av intresse för dig.

Peter Pan, du minimerade mig och tyckte jag var korkad och som du vet slängde ut en massa 5555 i en tråd, du kommer säkert ihåg, jag har inget förtroende för dig.

Peter Pan, du minimerade mig och tyckte jag var korkad och som du vet slängde ut en massa 5555 i en tråd, du kommer säkert ihåg, jag har inget förtroende för dig.
Du är långsint Lyco.
Men du behöver inte ha något förtroende för mig, tipset var inte mitt utan Siam Legal när jag kontaktade dom, jag bara dela med mig av deras tips.

Du är långsint Lyco.
Men du behöver inte ha något förtroende för mig, tipset var inte mitt utan Siam Legal när jag kontaktade dom, jag bara dela med mig av deras tips.

Nä jag är inte långsint utan din brist på förståelse.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp