Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo i Pattis e dom ju mycke bättre, där har dom ihjäl å rånar varandra dagligen, här händer en fyllegrej på songkran.
Snuten har iaf fått tag i allihop nu och visst buntat ihop dom i finkan.
Helt sjukt övervåld som ju inte går att försvara men samtidigt jvligt korkat av bla falangkärringen å börja veva. Engelsmän...
Men bra att det blir sån uppmärksamhet, behövs mer av det här så folk inser att Land Of Smile inte finns längre.
Framförallt Engelsmännen borde väl sluta komma hit nu efter allt dom råkat ut för, eller så skickar dom ner en bunt huliganer å gör processen kort med Thai glina..
Jo i Pattis e dom ju mycke bättre, där har dom ihjäl å rånar varandra dagligen, här händer en fyllegrej på songkran.
Helt sjukt övervåld som ju inte går att försvara men samtidigt jvligt korkat av bla falangkärringen å börja veva. Engelsmän...
Men bra att det blir sån uppmärksamhet, behövs mer av det här så folk inser att Land Of Smile inte finns längre.
Framförallt Engelsmännen borde väl sluta komma hit nu efter allt dom råkat ut för, eller så skickar dom ner en bunt huliganer å gör processen kort med Thai glina..
Börjat veva, var ju Thai som började med att knuffa ner hennes son, tror inte en 65 år gammal tant går och startar ett bråk.
Sen i Pattaya så brukar polisen vara snabba med att ingripa dom väntar inte tills det blir uppmärksammat i sociala media och media som dom verkar göra i Hua hin.
Inget gripande innan det läkte ut videos i sociala media och upprörda röster började höras då arresterades dom skyldiga annars hade väl inget hänt.
Jo det skulle va songkran som ställde till det. Men jämför hur mycket det sker här jämfört med i pattaya... kollar man noga på filmen så ser man dessutom att falang kärringen delar ut en örfil innan det riktiga bråket börjar
Det var inte hon som började och inte hennes fel att det startade, men hade inte hon delat ut örfilen (börjat veva) så hade bråket förmodligen inte eskalerat. Dom skulle hjälpt första gubben upp och sen bara gått därifrån. Så funkar det tyvärr i Thailand, tjafsa inte med Thai för dom är fega kräk.
PS!
Börja veva betyder inte att hon var först, det betyder att Hon började veva om du förstår...
Polisen i Hua Hin prova å hålla det tyst om det , det kunde skada turist näringen i Hua Hin .
Inte för en video visas värden runt på TV , för dom 4 personen blev tagen .
Polisen i Hua Hin prova å hålla det tyst om det , det kunde skada turist näringen i Hua Hin .
Inte för en video visas värden runt på TV , för dom 4 personen blev tagen .
Engelsman ar tyvarr alltfor ofta skitskallar, dom kan halla sig borta anser jag , land of smile finns ej mer,om det ens naginsin har funnits? Men det finns uppenbarligen skitfolk aven i paradiset Hua Hin ..... skojar med dig,sjalvklart ar det lugnare an Pattis,men jag gillar Pattis likforbannat
Engelsman ar tyvarr alltfor ofta skitskallar, dom kan halla sig borta anser jag , land of smile finns ej mer,om det ens naginsin har funnits? Men det finns uppenbarligen skitfolk aven i paradiset Hua Hin ..... skojar med dig,sjalvklart ar det lugnare an Pattis,men jag gillar Pattis likforbannat
Jo min erfarenhet av engelsmän är att dom är rätt hetlevrade. Alltihop började tydligen med att en engelsman blev förbannad när dom försökte smeta puder i fejan på han, va fn gör man ute på songkran på Hua Hins walkingstreet om man inte tål det?
Försvarar absolut inte det Thai gjorde, sjukt övervåld av fega kräk men Engelsmännen betedde sig jvligt korkat.
Engelska tidningar skriver om överfallet i Thailand , så här är det förste sida stoff .
Och flyg biljet till Thailand från England är på Rea , for å fylla upp set platsen .
Det finns absolut mycket farligt i Thailand, men min uppfattning är iaf att det i slutänden handlar mest om ens eget omdömme. Utöver det tycker jag inte man kan göra så mycket mer än att försöka bilda sig en uppfattning om hur det ligger till statisktiskt. Svårt att hitta statestik som man känner att man kan lita på när det gäller Thailand, dock.
Här är en lite kul sida med statestik som presenterar hur dess besökare uppfattar kriminalitet och säkerhet: http://www.numbeo.com/crime/country_result.jsp?country=Thailand
Även fast det ju är en subjektiv statestik så tycker jag iaf att den ofta ger en bild som liknar det intryck som man fått av att läsa artiklar om Thailand.
Det värsta med kriminaliteten i Thailand är att polisen skiter i oss falanger och vårat ord är inte mycket värt som vittnesbörd. Så länge det inte blir en officiell historia som kablas ut på nätet så gör dom inte mycket för oss.
Känner en tjej som jobbar på Bkk hospital här och hon har pratat med falang tanten som fick spö, hon hade inte mycket gott att säga om polisen och deras bemötande, tvärtom så va hon skitsur på dem.
Thailand är kanon ända tills det händer nåt, då får man smaka på rasismen och diskrimineringen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.