Iller i Thailand

• Trådstartare Trådstartare Pjodd
  • Start datum Start datum

P

Pjodd

Gäst
Finns det ett lagligt sätt att köpa ett illerpar här i Thailand?
Vill inte ha en stor farm, bara tillräckligt mycket avkomma som kan knalla ut ("rymma") på natten o ge sig på dessa stridstuppar som grannen nyligen börjat föda upp.

Finns det ett lagligt sätt att köpa ett illerpar här i Thailand?
Vill inte ha en stor farm, bara tillräckligt mycket avkomma som kan knalla ut ("rymma") på natten o ge sig på dessa stridstuppar som grannen nyligen börjat föda upp.
Dem giftar grannen ihjal forsta natten han vet vad det ar ..
Det ar inte olagligt att ha tuppar , finns det illrar ,dvs tama illrar i Thailand ,har bara sett vilda Chan fan ....Be nan fanga ett gang at dig ,de har bra fallor for detta ,svarfar fangar och ater ibland vad de kallar for "skogshund"

Det ar inte olagligt att ha tuppar , finns det illrar ,dvs tama illrar i Thailand ,har bara sett vilda Chan fan ....Be nan fanga ett gang at dig ,de har bra fallor for detta ,svarfar fangar och ater ibland vad de kallar for "skogshund"

Tack Phonta! Nu blir det shopping på gång 5555.
Jag vet att det inte är olagligt met tuppar, men inte heller att att ha iller 5555
Attans om dessa skulle få för sig att rymma;)

Rymmer de så mättar de nog grannens familj ett par dagar. ;)
Man måste fånga dom först;)

Kan berätta en kul story.
Morsan hade en djuraffär i min ungdom. Jag hatade att vara där (nu älskar jag djur o natur) och en kund kom in.
Den äldre damen tittade på chinchillorna och jag kom med en försäljningspitch.
-Dessa djur är helt underbara, och om du tröttnar på dom kan du alltid göra en varm halsduk.. Heeeelt fel försäljningsargument 55555

Aven jag kan en hel del om detta amne samt aven av praktiken ,ibland till och med battre an vissa Thai,har det visat sig . De kallar mig Farang tjap noo....:)

Frun skrattade först (efter jag 20 ggr försökte säga Chan Fan i olika toner), och när hon märkte att jag menade allvar så vill hon först kola upp hur pass lagligt det är att ha sådana:)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp