S
salmon
Gäst

Voine-voine!
Legolas!............ Du ¨förstör¨min¨skrivkreation på min egen tråd. Jag hade tänkt fortsätta på min tråd om ¨Magiska Thailand¨,men skulle ¨bara¨läsa en sida till från din story..... Fan!.... Det tog en timme att läsa sidan 15 och jag måste gå till sängs nu. Öppnar min butik i morgon som vanligt. Jag har mycket mer att förtälja om ¨magiska Thailand¨, vi är bara i början av mina betraktelser och upplevelser.
Beträffande din tråd,jag har alltså 28 timmars läsning kvar innan jag hinner fram till nu och då tillkommer väl ytterligare 20 timmar till...............-Stön! Det är väldigt roande,träffsäkert, intressant och irriterande att läsa din ¨krönika¨,jag känner igen mig så väl,men jag kommer av mig med min tråd...... Jag skall sluta läsa din tråd innan jag har skrivit på min...... Det är lösningen!
Just nu är det hektiskt,jag är inne i min högsäsong,men 28:e September drar jag iväg till Thailand för åtminstone 5 månader och DÅ, kan jag koppla av! Då åker jag upp till Kranuan,utanför Khon khen till mitt nyfunna hus med fiskdamm bredvid huset.
Jag har lärt mig det där med att ge karma nu.(Du,Legolas har fått min första karma). Jag har aldrig brytt mig om det förut,trots att jag skrivit en del på andra forum. Jag måste dock säga att på detta forum så har jag känt mig välkommen och ¨hemma¨från första stund,så att ge karma känns bra. Tack alla Ni som skapar denna gemenskap! Jag skall jobba vidare på min tråd snart.
Hälsningar
Salmon