Dagens bild

"matteisurin " sa:
Frugan har börjat att piffa upp lilltösen !med vilken avsikt vet jag inte :o

Mmhm! Sådana är de, fint ska det va, hela tiden?!? Min tant är inte heller värre än din :thumbsup:
Men olivia ser lite nuttig ut i alla fall, erkänn matteisurin.. :-*

Fast det där pannbandet ser mera ut som ett strumpeband och skulle sitta på ett helt annat ställe(you know what i mean!!)

Jo-Be

141. Keyla.webp

"glimten66 " sa:
:upanddown: Den ser god ut Phirawan va inte så svårt att göra eller hur ;)
"legolas " sa:
Å jäääääklaaaaaarrrrrrr, va sugen jag blev nuuu,, secken god tårta. jag kämpar med mitt sockersug, men det går fullständigt åt heelvete när man ser sådana smarriga tårtor...

Pirran... bra jobbat!!!
:wai: :wai: :wai:

Tack för komplimang!!

Det var inte svårt som man tror..Jag har aldrig bakat men det här gången var min man idee att vi ska baka själva.så läst vad det står på packet och googla på näten..så blev det som ni ser på bilden.:-) :laugh:

Grabbens katt.
Heter Turbo, men kallas för även för "Stressfläkten"..

DSCN0104.webp

hehe jo jag vet,det lastades på lite till efter kortet togs.
Man har ju sett en del skräckexempel ;)

Jag hittar inga extrema överlass på några bilder,men den vita stora lastbilen blir ju rätt hög när den lastas.

Jang Pictures 244.webp

Träffade på vår lilla kisse ute i går. Han vill inte bli fotad så man får va glad för det lilla.

Tyson.webp

En lite mindre fin hund än tidigare inlägg, stackaren sprang runt å bara bet och kliade sig som en galning. Thaiarna (familjen) sket i att han sprang runt å kliade sig(de e ju bara en hund) Nästa morgon laddade jag bössan med hagel å sen va där ingen hund mer. :'( :wai:

IMG_0131.webp

IMG_0132.webp

Tack för bilderna, dannej! Bra att du gjorde slut på hundstackarns lidanden men synd att din svåger slog ihjäl ormen. Nu överlever väl ett antal råttor tack vare det.

:'( Jag förstår dig, den ser inte frisk ut. Tyvärr tar vi Thai ofta inte hand om husdjur som i Sverige. Inte alla thai :wai:

"Berralund " sa:
Tack för bilderna, dannej! Bra att du gjorde slut på hundstackarns lidanden men synd att din svåger slog ihjäl ormen. Nu överlever väl ett antal råttor tack vare det.
:wai: Nja hela byn har hagel bössor å råtta står högt på menyn i Rawing :thumbsup: Det smäller som på nyårs afton var eviga kväll ute på risfälten hehe

"dannej " sa:
:wai: Nja hela byn har hagel bössor å råtta står högt på menyn i Rawing :thumbsup: Det smäller som på nyårs afton var eviga kväll ute på risfälten hehe

Kan jag tänka mig. Har aldrig provat att käka risråtta, men det lär vara gott. Men min tveksamhet är stor, jag är dock alltid öppen för att smaka något nytt.

"Berralund " sa:
Kan jag tänka mig. Har aldrig provat att käka risråtta, men det lär vara gott. Men min tveksamhet är stor, jag är dock alltid öppen för att smaka något nytt.
Garanterat full av bekämpningsmedel och andra gifter.Cancer kommer som ett brev på posten. :'(

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar