Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mmhm! Sådana är de, fint ska det va, hela tiden?!? Min tant är inte heller värre än din
Men olivia ser lite nuttig ut i alla fall, erkänn matteisurin..
Fast det där pannbandet ser mera ut som ett strumpeband och skulle sitta på ett helt annat ställe(you know what i mean!!)
Å jäääääklaaaaaarrrrrrr, va sugen jag blev nuuu,, secken god tårta. jag kämpar med mitt sockersug, men det går fullständigt åt heelvete när man ser sådana smarriga tårtor...
Det var inte svårt som man tror..Jag har aldrig bakat men det här gången var min man idee att vi ska baka själva.så läst vad det står på packet och googla på näten..så blev det som ni ser på bilden.
En lite mindre fin hund än tidigare inlägg, stackaren sprang runt å bara bet och kliade sig som en galning. Thaiarna (familjen) sket i att han sprang runt å kliade sig(de e ju bara en hund) Nästa morgon laddade jag bössan med hagel å sen va där ingen hund mer.
Tack för bilderna, dannej! Bra att du gjorde slut på hundstackarns lidanden men synd att din svåger slog ihjäl ormen. Nu överlever väl ett antal råttor tack vare det.
Tack för bilderna, dannej! Bra att du gjorde slut på hundstackarns lidanden men synd att din svåger slog ihjäl ormen. Nu överlever väl ett antal råttor tack vare det.
Kan jag tänka mig. Har aldrig provat att käka risråtta, men det lär vara gott. Men min tveksamhet är stor, jag är dock alltid öppen för att smaka något nytt.
Kan jag tänka mig. Har aldrig provat att käka risråtta, men det lär vara gott. Men min tveksamhet är stor, jag är dock alltid öppen för att smaka något nytt.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.