Dagens bild

"dannej " sa:
De tre vise männen i Phetchabun, Rawing. :wai: :wai: :wai:

Hur va de o leka munk då ;)

in me fler bilder o berätta gärna lite om ditt munk liv
Jag tror du blev det för att hålla dig borta från dom galanta damerna :)

Så här går det när tanten rymmer i väg för o äta Isaan mat

ImageUploadedByTapatalk1334591105.646684.webp

ImageUploadedByTapatalk1334591187.084712.webp

"gunnarg " sa:
Garanterat full av bekämpningsmedel och andra gifter.Cancer kommer som ett brev på posten. :'(
Nä det tror jag inte, de e nog inte mer gift å kemikaler i råttorna än allt annat kött som säljs på LOTUS och BIG C. För att inte tala om vad man stoppar i sig när man äter i alla matvagnar ut med vägen osv osv. Att råtta smakar gott kan jag garantera :thumbsup: Du måste ta bort alla tankar på att det är en råtta du äter , men tänker du på det smakar det fan. Grillad ska den va då går det, frugan gör gryta på råttan men den avstår jag från. Smakar inte som kyckling men den har samma konsistens( typ), de e nog därför folk säger(smakar ju som kyckling)

"glimten66 " sa:
Hur va de o leka munk då ;)

in me fler bilder o berätta gärna lite om ditt munk liv
Jag tror du blev det för att hålla dig borta från dom galanta damerna :)
Tack :wai: Jodå det va kul :thumbsup: nä då jag va aldrig munk. Den ena munken är min frus kusin och dom va på besök på nyårs afton, han frågade om jag ville prova att va munk å de ville jag ;D Det är äkta munkkläder. Fler foton å storys kommer :wai:

Kul Dannej in me fler nu bara ja gillar när dom fixa vatten åt er men dom kan inte borrat så djupt ....

Tekniken går frammåt ;)

DSC02798.webp

DSC02800.webp

DSC02801.webp

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M