Dagens bild

Foto taget här hemma i norrbotten!! För ca 1½ timma sedan när jag kastade boll med (S)lukas (min bolltokiga och matglada jycke,

/Token

DSC02910.webp

DSC02912.webp

"legolas " sa:
ja med katthår på bordet och datan. Dessa husdjur skall hålla sig på golvet där de hör hemma tycker jag... Men upp till var och en....
Det tycker du inte alls, du vill sitta på verandan med en katt i knät och en kall i näven och bara njuta av livet :D

Att dammsuga och torka katthår är bra mycket enklare och roligare än att städa efter en vuxen farang gubbe.

"Kycklingen " sa:
Att dammsuga och torka katthår är bra mycket enklare och roligare än att städa efter en vuxen farang gubbe.

Haha.. den var bra! :)

Själv måste jag göra bådadera, fast jag vill nog inte kalla mig gubbe ännu.
Väntar på städpersonalen som befinner sig i varmare klimat just nu... fast om sanningen ska fram så får jag göra stor del av städningen ändå ;)

"legolas " sa:
Att överhuvudtaget finna städning i någon som helst form vara roligt, är första steget för dig som falangtant att äntligen komma till insikt...

;D ;D ;D

Jag tycker om att ha rent omkring mig, men tyvärr förstod jag inte vad du menar med ditt inlägg?

En Hibiskus som blommar i min trädgård just nu. Den är ca tre meter hog.

IMG_2763 Hibiskus.webp

Har några orchideer som hänger på min terass framfor huset.
Den forsta som blommar denna säsong är denna vita, som dessutom doftar väldigt gott.

IMG_2771 White orchid.webp

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37