Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Berralund " sa:Jag säger än en gång som de gamla romarna: Nemo saltat sobrius = Ingen dansar nykter. Och tänk på Magnus Ugglas låt. Detta är helt min stil, men förstås kycklingen - sängvals är en helt annan sak. ;D
Fast Magnus Ugglas låt är ju om barfolk..."Berralund " sa:Jag säger än en gång som de gamla romarna: Nemo saltat sobrius = Ingen dansar nykter. Och tänk på Magnus Ugglas låt. Detta är helt min stil, men förstås kycklingen - sängvals är en helt annan sak. ;D
Vilket är bra för oss killar, som gillar att dansa, eftersom vi får en stor konkurrensfördel bland många kvinnor"Berralund " sa:Sedan vidhåller jag...... killar som klipper hår, killar som serverar och killar som designar och killar som självmant utan sexmotivation bestämt påstår att de älskar att dansa är antingen på lyset medelst LSD eller så är de bögar......
vadå.. fär man inte ha fördomar eller???
"Lunkan " sa:Fast Magnus Ugglas låt är ju om barfolk...
Vilket är bra för oss killar, som gillar att dansa, eftersom vi får en stor konkurrensfördel bland många kvinnor![]()
En "logik" bedövad av för mycket alkohol eller vadå?"andrejsdenruskige " sa:Haha, snackar du kvinnor. Det är väl bara du som är singel på denna site?
Teori och praktik går inte alltid hand i hand tydligen
"Lunkan " sa:En "logik" bedövad av för mycket alkohol eller vadå?
Jag har ju tackat Nej till många...
Och Legolas skrev förrut att bland dem han känner var skilsmässofrekvensen 85 - 90 %
medan det är 30-35 % i min släkt och närmaste kompisar ihopräknat,
så vilka teorier är det som haltar?...![]()
Och låta vissa av er komma med korkade påståenden oemotsagt menar du?"Psydrop " sa:Lunkan fan nu får du ta och ge dig.
Ytterligare en korkad slutsats..."andrejsdenruskige " sa:Det som du konstaterar är att dom aldrig varit gifta i din släkt.
Tror du att du och din d[¤#@@¤%] släkt är något genetiskt mirakel?
Det enda som haltar är du och ditt sketna knä!!!!
Gå och lägg dig
"Lunkan " sa:Och låta vissa av er komma med korkade påståenden oemotsagt menar du?
Du är ju bland dem som hävdar/håller med om att jag bl a måste vara alkoholist och frikyrklig bara för att jag inte vill betala varken för sex eller för att supa...
Ytterligare en korkad slutsats...
Dels hade jag räknat med närmare kompisar i 30-35 %,
och dels har jag räknat släktens "skillsmässor" OBEROENDE av om de varit gifta, sambo eller om barnen kommit till genom fyllesex med någon okänd
Man behöver INTE vara ett genetiskt mirakel för att låta bli att vara otrogna, köpa sex och supa sönder hjärnceller...
Mitt knä gillar inte att gå, så jag ligger redan![]()
"Lunkan " sa:Och låta vissa av er komma med korkade påståenden oemotsagt menar du?
Du är ju bland dem som hävdar/håller med om att jag bl a måste vara alkoholist och frikyrklig bara för att jag inte vill betala varken för sex eller för att supa...
Ytterligare en korkad slutsats...
Dels hade jag räknat med närmare kompisar i 30-35 %,
och dels har jag räknat släktens "skillsmässor" OBEROENDE av om de varit gifta, sambo eller om barnen kommit till genom fyllesex med någon okänd
Man behöver INTE vara ett genetiskt mirakel för att låta bli att vara otrogna, köpa sex och supa sönder hjärnceller...
Mitt knä gillar inte att gå, så jag ligger redan![]()
Du stödde dem som hävdade att jag måste vara både alkoholist, frikyrklig m m bara för att jag skrev att jag varken vill betala för sex eller supa..."Psydrop " sa:Har jag någonsin sagt att du dricker öl/sprit? Om så är fallet så va det nog för att jag ville retas lite med dig. Men vore det inte bättre att försöka bli vän med nån istället för att beskylla alla för att sprida falska rykten om dig? Om jag blir bannad härifrån för att jag tycker du e efterbliven så må det va hänt det är antagligen nått jag kommer tycka i alla fall.
Borde du inte vara mer chockad över att inte alla förstår att jag dansade INNAN mitt knä brakade ihop?"Byscha " sa:Men dansa går minsann bra....![]()
Den vanliga statistiken hämtade jag från SCB."andrejsdenruskige " sa:Förlåt mig Forumet...men,
Lunkan du är helt störd. Din [¤#@@¤%] matematik och din sketna statistik ger jag inte många ören för.
Nu har jag ingen koll på skilsmässostatistiken i min släkt, men jag tror faktiskt den är lägre än din.
Hade du varit så framgångsrik i allt möjligt så borde du inte vara så [¤#@@¤%] dum så att du mer, eller mindre, gett bort dina pengar.
Framgång ger faktiskt pengar, speciellt affärsmässigt.
Du kanske hade kunnat dra till USA och få ditt, likt dig själv, värdelösa knä opererat och satsat resten av pengarna på en kraftig lobotomi.
Ingen dam/tjej i världen är tillräckligt bra för dig och din "humor". Nä, bevare mig väl. Håll dig du till din hamster eller skaffa dig en vandrande pinne som sällskap. Men jag befarar att den vandrande pinnen skulle fly fältet efter en vecka i samma hus som dig.
YTTERLIGARE ett så enormt fel att det blir lustigt. Jag växte ju upp på samma värstingområde som t ex Thåström och Kjell Bergqvist, och jag var ute - nykter"andrejsdenruskige " sa:Du drar alla över en och samma kam. Det beror på att din morsa aldrig lät dig gå utanför staketet, till den farliga värld som befinner sig där.
Det är en skam att, på ålderns sena höst, ja d.v.s din ålder, inte har kommit längre i livet än du gjort. Och till råga på allt så försöker du "konvertera" andra till att följa i dina fotspår. Varför??? Är det ensamt att vara dig?
Trots din släkts fantastiska gener och arv så har Du inte blivit någonting som din släkt är stolt över.
Tragiskt!
"Lunkan " sa:*massa text*
Den enormt låga nivå, som flera klagande är på, passerade jag i knatteåldern, och ni fattar ju inte ens vad som är överlägset...
*massa text*
"Gazton " sa:Tragiskt nog är knäna inte ditt största problem. Och DET vet alla på minst två forum, lögnare!
Ps. diagnosen på dig blir :en narcissistisk personlighetsstörning.
Om du inte vet vad det betyder så får du här en kort beskrivning:
Narcissism är en individs självupptagenhet, självförhärligande och överdrivna tro på den egna förmågan
Så du menar att det är sunt att INTE opponera sig då det skrivs lögner eller korkade komentarer om andra eller mig?"legolas " sa:Lunkan, jag har sagt det förut: FÖRSÖK NÅN JÄDRA GÅNG ATT INTE SVARA...
Låt det bara passera, pröva det för satan....
Lycka till.........
ps. folk som alltid måste få sista ordet i alla situationer är psykopater...
På två forum där en stor andel av skribenterna är korkade "barfolk" ja"Gazton " sa:Tragiskt nog är knäna inte ditt största problem. Och DET vet alla på minst två forum, lögnare!
Ps. diagnosen på dig blir :en narcissistisk personlighetsstörning.
Om du inte vet vad det betyder så får du här en kort beskrivning:
Narcissism är en individs självupptagenhet, självförhärligande och överdrivna tro på den egna förmågan