"Kycklingen " sa:Jag lägger in 2 bilder på 2 olika intressen jag har.
Jag är ingen kattmänniska, men visst är det en grann katt du har. Har du stickat tröjan alldeles själv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Kycklingen " sa:Jag lägger in 2 bilder på 2 olika intressen jag har.
"Gazton " sa:Svammelpelle... Han bad ju klart och tydligt att han INTE ville bli citerad.

"Berralund " sa:Värst vad den här tråden blev lättantändlig. Det var inte alls meningen när jag startade den igår vilket är synd. Får jag be herrarna att besinna sig lite, det gäller ju bara en enkel fråga om fritidsintressen. Tack! Berralund Forumvärd

Ni är ju helblåsta båda två. Gazton har visat det flera gånger förrut med de LÖGNER han HITTAT PÅ rätt ur luften om mig..."Jo-Be " sa:Citat från: Gazton skrivet 2011-02-24, 22:10
Svammelpelle... Han bad ju klart och tydligt att han INTE ville bli citerad.
Tack! Gazton
Citat från: Berralund skrivet 2011-02-24, 22:32
Värst vad den här tråden blev lättantändlig. Det var inte alls meningen när jag startade den igår vilket är synd. Får jag be herrarna att besinna sig lite, det gäller ju bara en enkel fråga om fritidsintressen. Tack! Berralund Forumvärd
Ber om ursäkt BerraLund!!
För att jag har lyckats med konststycket att dra ner stämmingen i tråden, det var inte min intention att gör något sådant. Jag bad faktisk herr Lunkan att inte svara på mina inlägg i fortsättningen... Jo-Be
Ytterligare skitsnack efter dina PÅHITT t ex att jag inte flyttat till Thailand för att jag inte skulle ha mod till det, fastän du borde känna till vid det här laget att mina knän är heltrasiga så jag kan inte resa över huvud taget (utan att få en j-la värk. Därför kan jag inte resa än)..."legolas " sa:Hejsan lunkan, jag läste ditt enormt långa svar till Jo-Be. Du skriver ju nästan lika långa svar som jag gör. Jag försöker och har försökt ganska länge att sätta fingret på vad det är som inte stämmer med allt ditt snack Lunkan.
Det är jättesvårt att komma underfund med dig som personlighet, det är något som inte stämmer. Det känns faktiskt som om du har målat upp en bild av dig själv, som nog är en egen personlig idealbild. Kanske den bilden inte stämmer överens med verkligheten till 100%??
Allting du företar dig är lyckosamt, och allting du företar dig hamnar oftast uppe i Sverige-eliten. Det är alldeles för mycket lyckosamt, eller är det så att du är en särdeles ovanligt duktig mångsysslare. Det mest underliga i allting är att inget idrottsförbund har tagit tag i dig, och anställt dig som tränare. Och gjort dig nationskänd!!!
Vidare, så är alla dina vänner i stort sett idrottande uppe i Sverige-eliten, och det verkar vara ett tema för dig att tala om folks företräden istället för att tala om dem som normala vänner. Varför är det så viktigt t.ex. att tala om en vän att han spelat i allsvenskan, i DIV I, II eller III, det räcker väl att säga att man har en vän, och sedan komma till saken.
Så när man läser om ditt liv inom idrotten, så spelade du fotboll och handboll som ungdom. Sedan gick väl knät åt helevete (beklagar verkligen). Och som vuxen så nämner du att du var ledare för Schack och basket.
Så om man lägger ihop allt detta, så var du runt i en jädra massa klubbar innan du var vuxen, och du var runt bland de olika landskapen också. Detta innebar att du var en firad fotbollstränare innan du blev vuxen då eller?? För du har berättat att du tagit ett av dina lag upp till slutspelet i fotbolls-SM eller var det så att ett av dina tidigare lag som du tränat gick så lång efter du hade slutat som tränare???
Det där med schack kan du lika gärna stoppa i en påse på direkten, den skitsporten, om man nu skall kalla det för sport, skall du inte alls jämföra med riktiga idrotter medlemsantalmässigt. Jag bifogar nedan här statistiken som föreligger, och noterar att schack har under 20.000 aktiva medlemmar, alltså 5 gånger mindre än det nästminsta förbundet som då är segling.
Nu vill du säkert räkna med alla som nån gång sitter runt ett schackbräde och flyttar träbitar, men då kan man för jämförelsens skull räkna med alla människor som är ute på ängen och lirtar boll ibland.. De borde väl i så fall hamna på runt 4,5 miljoner antar jag...
Lunkan, jag tror bara det handlar om att hävda sig, att ha ett mindervärdskomplex. och detta komplex grundlades väl då när du var yngre och ganska liten, som, du ju själv berättat. En människa som känner sig normalt säker på sig själv, behöver inte skryta i alla sammanhang.
Och om du vill skylla mig för att skryta så har jag berättat ett flertal gånger att jag själv varit fotbollsledare i 26 år, och slutade nu 2007. Jag har dock aldrig någonsin berättar om de framgångar eller brist på framgångar som "mina" lag haft eller dess medlemmar haft!!!! Man måste inte alltid hävda sig. Coola ned dig lite och kom med i gänget.... Du är alltid välkommen.
Fotboll (medlemmar) 1 005 692 19% 81%
Golf 503 683 30% 70%
Friidrott (medlemmar) 265 000 58% 42%
Skolidrott 242 351 48% 52%
Gymnastik 227 806 83% 17%
Ridsport 210 946 85% 15%
Korpen (medlemmar) 145 250 38% 62%
Innebandy 129 715 26% 74%
Simning 115 261 59% 41%
Handboll 110 000 40% 60%
Segling 110 000 32% 68%
Schack 19.389 ? ?
Det är ju "pensionärerna" och en del "beachfolk" som gillar "dansbandsmusik." För min del gick jag dit där de spelade rockdansmusik."legolas " sa:schysst Birger. Det verkar som om alla inte är så förtjusta i dansband i alla fall, det har vi gemensamt.
Ja. Det är därför jag rekomenderar killar att lära sig dansa"legolas " sa:Jag kommer ihåg fram till 80:talet i alla fall hur poppis det var med dansband. Själv hatade jag att gå dit, jag gillade tjejerna för de var glada madammer och inte så trökiga som discomadammerna. Men det jag var livrädd för var att hamna ihop med någon madam som älskade att dansa....
Ni vet de alla älskade att dansa, och de värsta av hela högen var ju ens konkurrenter, killarna, alltså de som också älskade att dansa. Själv tycker jag ju att dans enbart och endast är ett förspel till sex, vilket kanske också var meningen ifrån början, innan tjejrrna fick för sig att det var sköj att dansa.
Hmm "leksaken" uppe till höger ser ut som en stor penis... Men så roligt är det väl inte."zetterberg_88 " sa:Bild på vovven (hittade ingen speciellt bra bild på här på jobbet.)
![]()
"Lunkan " sa:Det är ju "pensionärerna" och en del "beachfolk" som gillar "dansbandsmusik." För min del gick jag dit där de spelade rockdansmusik.
Ja. Det är därför jag rekomenderar killar att lära sig dansa![]()
"andrejsdenruskige " sa:Vi som har pengar sitter i baren, dom andra dansar!
"Birger LKPG " sa:Sport: har varit aktiv, skytte
Natur: jakt
Där har ni lite av vad Birger gör och tycker om
Vilka "de flesta"? Inte tjejerna/kvinnorna i alla fall..."legolas " sa:Lunkan, de flesta tycker att killar som älskar att dansa, är oftast bögar.