Vad har ni för fritidsintressen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag säger än en gång som de gamla romarna: Nemo saltat sobrius = Ingen dansar nykter. Och tänk på Magnus Ugglas låt. Detta är helt min stil, men förstås kycklingen - sängvals är en helt annan sak. ;D

"Berralund " sa:
Jag säger än en gång som de gamla romarna: Nemo saltat sobrius = Ingen dansar nykter. Och tänk på Magnus Ugglas låt. Detta är helt min stil, men förstås kycklingen - sängvals är en helt annan sak. ;D

Böjer mig i stövet för en sådan överlägsen insikt... ;D

Och håller självklart med!

"Berralund " sa:
Fast Magnus Ugglas låt är ju om barfolk... :)

"Berralund " sa:
Sedan vidhåller jag...... killar som klipper hår, killar som serverar och killar som designar och killar som självmant utan sexmotivation bestämt påstår att de älskar att dansa är antingen på lyset medelst LSD eller så är de bögar......
vadå.. fär man inte ha fördomar eller???
Vilket är bra för oss killar, som gillar att dansa, eftersom vi får en stor konkurrensfördel bland många kvinnor :)

"Lunkan " sa:
Fast Magnus Ugglas låt är ju om barfolk... :)
Vilket är bra för oss killar, som gillar att dansa, eftersom vi får en stor konkurrensfördel bland många kvinnor :)

Haha, snackar du kvinnor. Det är väl bara du som är singel på denna site?
Teori och praktik går inte alltid hand i hand tydligen

Andrej, har en jobbarkompis som åker runt och dansar så ofta det går..
Gissa civistatus..... ;)

Jupp, singel!

"andrejsdenruskige " sa:
Haha, snackar du kvinnor. Det är väl bara du som är singel på denna site?
Teori och praktik går inte alltid hand i hand tydligen
En "logik" bedövad av för mycket alkohol eller vadå?
Jag har ju tackat Nej till många...

Och Legolas skrev förrut att bland dem han känner var skilsmässofrekvensen 85 - 90 %
medan det är 30-35 % i min släkt och närmaste kompisar ihopräknat,
så vilka teorier är det som haltar?... :)

"Lunkan " sa:
En "logik" bedövad av för mycket alkohol eller vadå?
Jag har ju tackat Nej till många...

Och Legolas skrev förrut att bland dem han känner var skilsmässofrekvensen 85 - 90 %
medan det är 30-35 % i min släkt och närmaste kompisar ihopräknat,
så vilka teorier är det som haltar?... :)

Det som du konstaterar är att dom aldrig varit gifta i din släkt.
Tror du att du och din djävla släkt är något genetiskt mirakel????

Det enda som haltar är du och ditt sketna knä!!!!
Gå och lägg dig

"Psydrop " sa:
Lunkan fan nu får du ta och ge dig.
Och låta vissa av er komma med korkade påståenden oemotsagt menar du? :D
Du är ju bland dem som hävdar/håller med om att jag bl a måste vara alkoholist och frikyrklig bara för att jag inte vill betala varken för sex eller för att supa...

"andrejsdenruskige " sa:
Det som du konstaterar är att dom aldrig varit gifta i din släkt.
Tror du att du och din d[¤#@@¤%] släkt är något genetiskt mirakel?

Det enda som haltar är du och ditt sketna knä!!!!
Gå och lägg dig
Ytterligare en korkad slutsats...
Dels hade jag räknat med närmare kompisar i 30-35 %,
och dels har jag räknat släktens "skillsmässor" OBEROENDE av om de varit gifta, sambo eller om barnen kommit till genom fyllesex med någon okänd :)
Man behöver INTE vara ett genetiskt mirakel för att låta bli att vara otrogna, köpa sex och supa sönder hjärnceller... :)

Mitt knä gillar inte att gå, så jag ligger redan :)

Har jag någonsin sagt att du dricker öl/sprit? Om så är fallet så va det nog för att jag ville retas lite med dig. Men vore det inte bättre att försöka bli vän med nån istället för att beskylla alla för att sprida falska rykten om dig? Om jag blir bannad härifrån för att jag tycker du e efterbliven så må det va hänt det är antagligen nått jag kommer tycka i alla fall.

"Lunkan " sa:
Du är ju bland dem som hävdar/håller med om att jag bl a måste vara alkoholist och frikyrklig bara för att jag inte vill betala varken för sex eller för att supa...
och dels har jag räknat släktens "skillsmässor" OBEROENDE av om de varit gifta, sambo eller om barnen kommit till genom fyllesex med någon okänd :)
Man behöver INTE vara ett genetiskt mirakel för att låta bli att vara otrogna, köpa sex och supa sönder hjärnceller... :)

Förlåt mig Forumet...men,

Lunkan du är helt störd. Din jävla matematik och din sketna statistik ger jag inte många ören för.
Nu har jag ingen koll på skilsmässostatistiken i min släkt, men jag tror faktiskt den är lägre än din.

Hade du varit så framgångsrik i allt möjligt så borde du inte vara så jävla dum så att du mer, eller mindre, gett bort dina pengar.
Framgång ger faktiskt pengar, speciellt affärsmässigt.

Du kanske hade kunnat dra till USA och få ditt, likt dig själv, värdelösa knä opererat och satsat resten av pengarna på en kraftig lobotomi.

Ingen dam/tjej i världen är tillräckligt bra för dig och din "humor". Nä, bevare mig väl. Håll dig du till din hamster eller skaffa dig en vandrande pinne som sällskap. Men jag befarar att den vandrande pinnen skulle fly fältet efter en vecka i samma hus som dig.

Du drar alla över en och samma kam. Det beror på att din morsa aldrig lät dig gå utanför staketet, till den farliga värld som befinner sig där.

Det är en skam att, på ålderns sena höst, ja d.v.s din ålder, inte har kommit längre i livet än du gjort. Och till råga på allt så försöker du "konvertera" andra till att följa i dina fotspår. Varför??? Är det ensamt att vara dig?

Trots din släkts fantastiska gener och arv så har Du inte blivit någonting som din släkt är stolt över.

Tragiskt!

Såja pojkar, nu drar vi ner på tempot lite.. ¨Det finns en morgondag oxå"

Inte för att jag inte håller med vad ni skriver.. (för det gör jag med de mesta).. Men håller vi tråden på rätt köl , så är chansen större att den överlever..

"Lunkan " sa:

Men dansa går minsann bra.... :o

"Psydrop " sa:
Har jag någonsin sagt att du dricker öl/sprit? Om så är fallet så va det nog för att jag ville retas lite med dig. Men vore det inte bättre att försöka bli vän med nån istället för att beskylla alla för att sprida falska rykten om dig? Om jag blir bannad härifrån för att jag tycker du e efterbliven så må det va hänt det är antagligen nått jag kommer tycka i alla fall.
Du stödde dem som hävdade att jag måste vara både alkoholist, frikyrklig m m bara för att jag skrev att jag varken vill betala för sex eller supa...
Iofs är det trevligare att vara vänner, men varför skulle jag vilja vara vän med folk, som är på den nivån?... :)

"Byscha " sa:
Men dansa går minsann bra.... :o
Borde du inte vara mer chockad över att inte alla förstår att jag dansade INNAN mitt knä brakade ihop? :) (Fast det var inte det det gick sönder av.)

"andrejsdenruskige " sa:
Förlåt mig Forumet...men,

Lunkan du är helt störd. Din [¤#@@¤%] matematik och din sketna statistik ger jag inte många ören för.
Nu har jag ingen koll på skilsmässostatistiken i min släkt, men jag tror faktiskt den är lägre än din.

Hade du varit så framgångsrik i allt möjligt så borde du inte vara så [¤#@@¤%] dum så att du mer, eller mindre, gett bort dina pengar.
Framgång ger faktiskt pengar, speciellt affärsmässigt.

Du kanske hade kunnat dra till USA och få ditt, likt dig själv, värdelösa knä opererat och satsat resten av pengarna på en kraftig lobotomi.

Ingen dam/tjej i världen är tillräckligt bra för dig och din "humor". Nä, bevare mig väl. Håll dig du till din hamster eller skaffa dig en vandrande pinne som sällskap. Men jag befarar att den vandrande pinnen skulle fly fältet efter en vecka i samma hus som dig.
Den vanliga statistiken hämtade jag från SCB.
Om din släkts statistik är ännu lägre, så är det ju YTTERLIGARE STÖD för det jag skrev :D

Typiskt själviska, outvecklade människor att resonera så... :)
1. Mitt FÖRETAG, som jag sålde, var uppenbarligen framgångsrikt, eftersom det tog bara några månader innan vi tog en storkund från det största företaget i den branchen. Jag kunde nästan klara mig på bara min andel av det återkommande jobbet, fastän jag betalade mina anställda mer än konkurrenten, som jag tog jobbet av.
2. Min knäskada ha kostat mig en hel del t ex har jag behövt leja folk för småreparationer, som man normalt gör själv då man har villa.
3. Periodvis har jag inte jobbat med sådant som ger pengar, utan hållit på med hjälpprojekt eller roliga/intressanta hobbies. Under sådana perioder går jag såklart back - ekonomiskt sett alltså... :)

Konstigt då att 3 (vet inte om den 4:e menade det seriöst) svenskor, som träffat mig mycket, har velat flytta ihop med mig bara under tiden jag varit skadad... :)
Och mina 2 katter älskar mig, och katter brukar vara kräsna... :)

"andrejsdenruskige " sa:
Du drar alla över en och samma kam. Det beror på att din morsa aldrig lät dig gå utanför staketet, till den farliga värld som befinner sig där.

Det är en skam att, på ålderns sena höst, ja d.v.s din ålder, inte har kommit längre i livet än du gjort. Och till råga på allt så försöker du "konvertera" andra till att följa i dina fotspår. Varför??? Är det ensamt att vara dig?

Trots din släkts fantastiska gener och arv så har Du inte blivit någonting som din släkt är stolt över.

Tragiskt!
YTTERLIGARE ett så enormt fel att det blir lustigt. Jag växte ju upp på samma värstingområde som t ex Thåström och Kjell Bergqvist, och jag var ute - nykter :)

Iofs händer det att det är lite ensamt ibland nu då jag träffar färre p g a problemen att åka,
MEN jag var likadan innan skadan, och då tyckte jag ofta att det var för många tjejer, som var efter mig :) Huvudorsaken till att jag flyttade ut i skogen var att jag tyckte det var för många som ville träffa mig.

Den enormt låga nivå, som flera klagande är på, passerade jag i knatteåldern, och ni fattar ju inte ens vad som är överlägset... :D

---
Appropå mitt dansintresse, som det klagas på. Just nu är det på TV att forskare i molekylärbiologi som pratar om att de mätt upp att dans, musik och sång gör människan lyckligare.
Tidigare forskning har f ö mätt upp att supande iofs kan ge vissa personer ett kortsiktigt lyft, men med efterverkningarna inräknade blir totalen sämre lyckonivå än att inte ha druckit. Ju oftare det upprepas, desto fler hamnar i en nedåtgående spiral mentalt...
Och det är alltså INTE något jag har hittat på, utan det är UPPMÄTTA halter av "må bra/må dåligt".

Säkert en bidragande orsak till att en försäkringshandläggare kom fram till att jag inte skulle ha någon ersättning för knäskadan, för att jag mådde för bra mentalt - "Det hörs att du inte har några problem." !!! :)

Tragiskt nog är knäna inte ditt största problem. Och DET vet alla på minst två forum, lögnare!

Ps. diagnosen på dig blir :en narcissistisk personlighetsstörning.

Om du inte vet vad det betyder så får du här en kort beskrivning:
Narcissism är en individs självupptagenhet, självförhärligande och överdrivna tro på den egna förmågan

"Lunkan " sa:
*massa text*
Den enormt låga nivå, som flera klagande är på, passerade jag i knatteåldern, och ni fattar ju inte ens vad som är överlägset... :D
*massa text*

Ja det är väll du som är överlägsen alla oss andra... herregud akta knät så det inte blir värre när du ramlar av den höga hästen du sitter på

Säkert en bidragande orsak till att en försäkringshandläggare kom fram till att jag inte skulle ha någon ersättning för knäskadan, för att jag mådde för bra mentalt - "Det hörs att du inte har några problem." !!! :)

Tur att du är vaken, så att man kan få sej ett gott skratt så här på förmiddagen.

"Gazton " sa:
Tragiskt nog är knäna inte ditt största problem. Och DET vet alla på minst två forum, lögnare!

Narcissism är en individs självupptagenhet, självförhärligande och överdrivna tro på den egna förmågan

Som det heter: SPOT ON!! Alla symptom stämmer på pricken! Karma för diagnosen!

"legolas " sa:
Lunkan, jag har sagt det förut: FÖRSÖK NÅN JÄDRA GÅNG ATT INTE SVARA...
Låt det bara passera, pröva det för satan....

Lycka till.........

ps. folk som alltid måste få sista ordet i alla situationer är psykopater...
Så du menar att det är sunt att INTE opponera sig då det skrivs lögner eller korkade komentarer om andra eller mig?
FÖRSÖK NÅGON JÄDRA GÅNG ATT LÄSA ORDENTLIGT
:)
Jag har FÖRKLARAT FLERA GÅNGER att ignorera använder jag oftast IRL eftersom DÅ fungerar det,
MEN ignorera mobbare, lögnspridare o d FUNGERAR INTE på Internet.

INTE till dig i första hand, men till flera:
FÖRSÖK NÅN JÄDRA GÅNG ATT LÄGGA AV ATT SKRIVA LÖGNER :)

"Gazton " sa:

På två forum där en stor andel av skribenterna är korkade "barfolk" ja :D

(((T ex på ett ekonomiforum blev jag vald till mest populär under lång tid. (Vet inte om det berodde på att jag fick stopp på värste mobbaren, eller på att jag började skriva "Kvartalsrapport i förhand" ett par dagar innan företagens kom. Numera gör många placerare så.) Och på ett annat forum gjorde de mig till moderator... :)

Att DU kallar mig "lögnare" är bland de mest löjeväckande, som jag sett :D
Jag har publicerat en lista, som DU har ljugit om.
SKRIV en enda sak som JAG ljugit om. Det kan du säkert inte, eftersom jag inte ljugit om något på något av thailandsforumen...

Menar du att det skulle vara svårt att vara bättre än sexköpare och suputer??!! Att vara det ser jag INTE som någon större bedrift :)

F ö har jag gjort en hel del, som jag INTE skrivit om här :)
Mycket av det, som jag skrivit, som kan uppfattas som narcissism, har jag LISTAT EFTER att det kommit någon helkorkad kommentar just för att VISA hur helkorkad den var...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp