mackes
Forumveteran
"andrejsdenruskige " sa:Måste kännas jobbigt att först i hög ålder veta hur man ska behandla folk, och i synnerlighet den man lever tillsammans med, efter att ha "experimenterat" bort övriga delar av livet.
"FA " sa:Kan ju vara så att damerna inte behandlat honom så som är önskvärt.
Några av oss har lite större anspråk än att bara ta emot och vara nöjda med det som erbjuds.
Men jag kan förstå att man ser det annorlunda om man inte har så mycket att välja på.
Först hade jag experimenterat bort livet med tidigare kvinnor och nu har jag inte mycket att välja på utan sitter nöjd med vad jag kan få.
Ni gör allt livet väldigt enkelt för er och har en märklig syn på åldrandet. Min kropp är äldre och mina erfarenheter är delvis föråldrade men mitt huvud är det inget fel på och jag kanske kan få behålla rättigheten att göra mina egna val utan att bli anklagat för att ta "det som fanns kvar". Faktiskt, jag hade gjort samma val om det varit för 30 år sedan.
Ock Andrejs, nej man växer inte ifrån varandra om man behandlar varandra på ett bra sätt, då utvecklas man tillsammans. Att byta innebär bara att du får börja om från början. Du kanske trots allt har något att lära.