De vise männen uttalar sig mot bättre vetande och upprepar sig som en pappegojor."bson " sa:Så Sverige är kört om 10 år säger de vise männen. Tillåt mig små le..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De vise männen uttalar sig mot bättre vetande och upprepar sig som en pappegojor."bson " sa:Så Sverige är kört om 10 år säger de vise männen. Tillåt mig små le..

"bson " sa:Så Sverige är kört om 10 år säger de vise männen. Tillåt mig små le..
"bson " sa:Så Sverige är kört om 10 år säger de vise männen. Tillåt mig små le..
"Golden " sa:Men nu är det kanske så här, de börjar arbeta tio år senare än vi från 40 o 50 talet.
Så så varför skall de arbeta tio år mindre en oss.
Nån rättvisa får det vara, så 75 är en lagom ålder för pension :![]()
Det är inget fel att Sverige har invandring, vad som är felet är att de tar in folk från fel länder, genom asylinvandringen har de utsett vissa länder där folk kan komma in i landet utan någon som helst kontroll."areeya " sa:Jag tycker nog som dej
och ler inte utan skrattar!!!! Helt otroligt hur "amatörpolitiker" kan sitta på läktaren och veta allt om invandring....och tanken bakom detta!...."10 år och det är slut med Sverige"........ ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"areeya " sa:Jag tycker nog som dej
och ler inte utan skrattar!!!! Helt otroligt hur "amatörpolitiker" kan sitta på läktaren och veta allt om invandring....och tanken bakom detta!...."10 år och det är slut med Sverige"........ ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Golden " sa:Men nu är det kanske så här, de börjar arbeta tio år senare än vi från 40 o 50 talet.
Så så varför skall de arbeta tio år mindre en oss.
Nån rättvisa får det vara, så 75 är en lagom ålder för pension :![]()
Har sagt det förut Phonta men tar det igen. Du har rätt i sak men du överdriver nåt i hästeväg som vi säger i götet. För nåt halvår sen drygt skulle du flytta alla dina cash till Thailand för du litade inte på Sverige, du litade alltså mer på Thailand..."Phonta " sa:Javisst kan du småle, inget som hindrar dig.. Ta sen fram räknedosan, räkna lite på vad detta kostar ,så fastnar nog grinet i mungipan![]()
"bson " sa:Har sagt det förut Phonta men tar det igen. Du har rätt i sak men du överdriver nåt i hästeväg som vi säger i götet. För nåt halvår sen drygt skulle du flytta alla dina cash till Thailand för du litade inte på Sverige, du litade alltså mer på Thailand...
Då var kursen runt 4.50, hur gjorde du?
"bson " sa:Har sagt det förut Phonta men tar det igen. Du har rätt i sak men du överdriver nåt i hästeväg som vi säger i götet. För nåt halvår sen drygt skulle du flytta alla dina cash till Thailand för du litade inte på Sverige, du litade alltså mer på Thailand...
Då var kursen runt 4.50, hur gjorde du?