Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag retar mig på att det alltid ska vara så förtvivlat svårt att börja på en toaletpappersrulle. Hur man än gör så blir det fel eftersom papperet är klistrat i början.
Jag retar mig på att det alltid ska vara så förtvivlat svårt att börja på en toaletpappersrulle. Hur man än gör så blir det fel eftersom papperet är klistrat i början.
hahah...ja för det finns inget sådant i Thailand förutom "falang" installerade ställen. Använd vänsternäven, det gör jag alltid så även i Indien, det är allmänt brukligt...hahaha.
Att någon stal min ena sko sista natten innan jag skulle åka hem från semestern.
Jag var uppe vid femtiden för taxin skulle komma kl.06.00.
Ca 05.45 upptäckte jag att bara en sko fanns utanför dörren, vad gör man vid den tiden på morgonen, jag var ju tvungen att åka.
Jag gick utanför dom andra dörrarna och hittade ett par billiga enkla sandaler som jag stal, jag ville ju inte åka barfota.
Skäms på mig själv, men nöden hade ingen lag.
Jag kunde stulit finare och dyrare men ville inte det.
Att någon stal min ena sko sista natten innan jag skulle åka hem från semestern.
Jag var uppe vid femtiden för taxin skulle komma kl.06.00.
Ca 05.45 upptäckte jag att bara en sko fanns utanför dörren, vad gör man vid den tiden på morgonen, jag var ju tvungen att åka.
Jag gick utanför dom andra dörrarna och hittade ett par billiga enkla sandaler som jag stal, jag ville ju inte åka barfota.
Skäms på mig själv, men nöden hade ingen lag.
Jag kunde stulit finare och dyrare men ville inte det.
Frågan är hur det står till med din läskunskap, jag skrev att jag upptäckte att min sko var försvunnen 05.45 taxin kom 15 senare till flyget. Det fanns ingen tid till att shoppa.
VI är 8 st här, varför ska jag få en karma, de kan jag vara utan.
Kommer säkert sova lika skönt som jag gör varje natt.
Hoppas du själv kan sova när du ser "dina" fina skor i hallen.
Skulle med säkerhet ha gjort samma sak, undrar hur mr putte den laglydiga killen skulle ha gjort?
Skippat taxin och köpt en ny biljett, åkt barfota, väckt lite folk på resorten och frågat om nån har ett extra par skor eller satt på sig strumpor och tejpat plastpåsar över. Men nu ska jag sluta gissa utan låta den schyssta ( Schysst är slangord för justitia dvs laglydig och rättrådig) MrPutte beskriva hur han skulle gjort.
Älskar att höra på fina berättelser!
Man är väl inte dummare att man har skorna inne i rummet. Varför ska man ha dom utanför och massa farliga insekter kan vara i dom när du sticker ner foten och hur många har sina skor utanför dörren här hemma??
Hur svårt kan det vara att ta in dom
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.