Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I förrgår var jag och tanten lite småhungriga och tänkte hämta hem lite take away käk. Vi hade väl ganska svårt att bestämma oss, så vi traskade ut och gick förbi den lokala thairestaurangen. Vi pratade med hon som har den hon såg min lilla guldpläderade rottingbit och undrade vad det var, jag beskrev då att den var från big ball cermony. Hon blev faktiskt lite till sig och sa att det är en stor cermony när man gör ett tempel heligare. Buddismen är väldigt svårtydd för mig, vet inte hur det är för er? Frugan beställde som tam och en glasnudelsallad. Jag var inte lika sugen på det, så vi gick till 9:an och beställde Fläsk med bruna bönor(lättstekt fläsk ska det va). Så för att citera Fablo, det var förbenat gott. Sen att man hade en akterspegel som var som ett avgasrör och spydde ut avgaser i sovrummets till frugans stora förtret
Kronan, vad var det på sista bilden? Undrar om det är den där krispiga typ blokålsvampen som man kan få i vissa seafoodsalad? Tror att den i så fall är nån forma av havsväxt! Lite frasig/slajmig i konsistensen
Idag blev det fläskpannkaka.
Kolla in lingonsylten...Så ser riktigt dålig sådan ut och den serveras ofta på lunchrestauranger. Att dom inte kan köra med rårörda. Skäms på er lunchkrögare!
Själv köper jag frysta lingon och rör ner socker. Inte 50/50 utan jag reducerar sockret till 30% för att få den syrligare, godare och mer hälsosam.
Bilden är inte min.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.