Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag ska lägga upp bilder om Vung Tau - Vietnam i den här och uppdateras regelbundet. Det är fint så mycket. Ni kan tittar än mer på http://www.facebook.com/nguoivungtau/photos
Jag håller med er alla andra, jättefina bilder och självklart vill vi ha mer.
Skriv gärna och berätta lite om hur prisbilden är nu för tiden m.m.
Jag var i Saigon 1992 och jag vet att hela landet har förändrats en hel del efter det, så jag är riktigt intresserad av mera info om landet.
Jag skulle vilja åka tillbaka dit nån gång.
Sawat dee krap,,,,
Tack snälla för dessa fina bilder,,,Jag älskar VN,,,och har varit där några gånger,,,
Jätte bra ,,,Stor kram till dig,,Krap khun mak mak ,,,na krub Charlie Lao,,,Stockholm...
Tack för berömde om det. Jag ska fortsätta, Vung Tau blir vackra så mycket på natten. Och nu, jag ska postar det
[MEDIA=youtube]hr8E8lsJTl8[/MEDIA]][MEDIA=youtube]hr8E8lsJTl8[/MEDIA][/url]
och mer
[MEDIA=youtube]1-QfBphaqcs[/MEDIA]
Jag håller med er alla andra, jättefina bilder och självklart vill vi ha mer.
Skriv gärna och berätta lite om hur prisbilden är nu för tiden m.m.
Jag var i Saigon 1992 och jag vet att hela landet har förändrats en hel del efter det, så jag är riktigt intresserad av mera info om landet.
Jag skulle vilja åka tillbaka dit nån gång.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.