Vung Tau - Vietnam bilder.

Vung Tau är fint?

• Nej

Röster: 0 0.0%
  • Ja

Röster: 12 100.0%

• Totala väljare
    12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
T

thachpham92

Gäst
Jag ska lägga upp bilder om Vung Tau - Vietnam i den här och uppdateras regelbundet. Det är fint så mycket. Ni kan tittar än mer på http://www.facebook.com/nguoivungtau/photos :thumbsup:
FiXyG.jpg

vyP0m.jpg

ufwNq.jpg

trL2m.jpg

SgeDK.jpg

tnK2M.jpg

txRdj.jpg

nHIC8.jpg

dVySY.jpg

N9XtK.jpg

Välkommen till forumet kul me lite andra bilder kör på bara ;)

Fina bilder .... var i Vietnam för 2,5 år sedan .... tillbringade 4 veckor där.
Skulle gott och väl kunna göra en resa dit igen :D

Hejsan,

Vilka kanonbilder du lägger in! :thumbsup: Hoppas du vill fortsätta.
Även jag är grymt nyfiken på vietnam, maten ska visst vara grym där.

Jag håller med er alla andra, jättefina bilder och självklart vill vi ha mer.
Skriv gärna och berätta lite om hur prisbilden är nu för tiden m.m.

Jag var i Saigon 1992 och jag vet att hela landet har förändrats en hel del efter det, så jag är riktigt intresserad av mera info om landet.
Jag skulle vilja åka tillbaka dit nån gång.

Sawat dee krap,,,,
Tack snälla för dessa fina bilder,,,Jag älskar VN,,,och har varit där några gånger,,,
Jätte bra ,,,Stor kram till dig,,Krap khun mak mak ,,,na krub Charlie Lao,,,Stockholm...

Tack för berömde om det. Jag ska fortsätta, Vung Tau blir vackra så mycket på natten. Och nu, jag ska postar det :nod: :nod:
[MEDIA=youtube]hr8E8lsJTl8[/MEDIA]][MEDIA=youtube]hr8E8lsJTl8[/MEDIA][/url]
och mer
[MEDIA=youtube]1-QfBphaqcs[/MEDIA]

"Kycklingen " sa:
Jag håller med er alla andra, jättefina bilder och självklart vill vi ha mer.
Skriv gärna och berätta lite om hur prisbilden är nu för tiden m.m.

Jag var i Saigon 1992 och jag vet att hela landet har förändrats en hel del efter det, så jag är riktigt intresserad av mera info om landet.
Jag skulle vilja åka tillbaka dit nån gång.

Tack :P. Du kan åka tillbaka Saigon nu. Det är bra och fint :P. Vill hålla gamla bilder av Saigon? Jag kan hjälpa dig :)

Mycket tjusigt!! Har du en karta som du kan lägga ut så att att alla kan se var platserna ligger? Det vore fint!! :) :wai:

"Berralund " sa:
Mycket tjusigt!! Har du en karta som du kan lägga ut så att att alla kan se var platserna ligger? Det vore fint!! :) :wai:

Jaha jag kan. Det är karta av Con Dao. Det ligger på öst Söder Vietnam.
elvX9.png

eller hittar mer
https://maps.google.com/maps?daddr=Nguy%E1%BB%85n+Hu%E1%BB%87,+C%C3%B4n+%C4%90%E1%BA%A3o,+B%C3%A0+R%E1%BB%8Ba+-+V%C5%A9ng+T%C3%A0u,+Vietnam+(C%C3%B4ng+Ty+Du+L%E1%BB%8Bch+C%C3%B4n+%C4%90%E1%BA%A3o+Explorer)&hl=vi&ie=UTF8&ll=12.854649,112.895508&spn=19.78567,43.286133&sll=10.768556,109.863281&sspn=10.003502,21.643066&geocode=CQ7KZHpya26yFcmOhAAdZ8xaBiGUZ4auqZ2jyCkhjKEDJ6mYMTGUZ4auqZ2jyA&t=m&mra=mift&z=5

Information om Con Dao ö
http://www.vietnamportalen.se/con_dao.php

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp