Vilken är er favorit ö i Thiland?

Det är många fina platser i Thailand , Så när man är i närheten så må jag ta turen .

P1080008.webp

P1080009.webp

P1080011.webp

P1080012.webp

P1080014.webp

P1080015.webp

P1080015.webp

P1080016.webp

P1080017.webp

P1080019.webp

Helt klart koh pangan, eller koh tao, inte lika hysterisk som koh Samuel.

Klarar hon inte åka tex. bilfärjorna ut till Hönö dessa gula fyrkanter, för det är sån vi pratar om ut till Koh Chang så rullar ingenting
Eter att gjort en okulär besiktning på de färjer som går till Koh Chang, så kan man nog bli tveksam.
Hade man gjort en sådan besiktning på Hönö färjorna om de såg ut som på Koh Chang hade de tagets i trafik omedelbart, och den besiktningen hade man kunnat stå på land, för att se alla brister.

Eter att gjort en okulär besiktning på de färjer som går till Koh Chang, så kan man nog bli tveksam.
Hade man gjort en sådan besiktning på Hönö färjorna om de såg ut som på Koh Chang hade de tagets i trafik omedelbart, och den besiktningen hade man kunnat stå på land, för att se alla brister.
Antar du menar ur trafik och inte i trafik ;)

Jo man känner många gånger tacksam varje gång det går vägen. Dock har man ju lite större chans att överleva i den vattentemperaturen som det är i Thailand ... I Sverige dör man ju på några minuter på vinter och vår om man skulle hamna i vattnet ...

Än så länge är det Koh Mak gillar lugn och ro;) har ju inte varit på alla ännu finns säkert fler paradis:)
Håller med @Holmen angående färjorna till Koh Chang bedrövligt skick, i januari när vi va där möttes jag av ett stort rost hål i relingen när jag parkerat bilen på färjano_O

Jo tack, ingen fartygsinspektion eller Port State Control där inte. :eek:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp