Vegetarianer

Han hade kanske käkat för mycket grönt innan.. Men att käka rått öra... ??? Mike hade nog inte alla hästar hemma.. :D
Nä hissen har inte gått hela vägen upp där. Det är inte den person jag skulle vilja möta en mörk kväll på gatan, fasen vet vad en sådan person kan hitta på.

Nä hissen har inte gått hela vägen upp där. Det är inte den person jag skulle vilja möta en mörk kväll på gatan, fasen vet vad en sådan person kan hitta på.
Han satt väl i finkan ett tag om jag inte har fel.. Misshandlade i sönder sin tjej och lite annat skit han hittat på..
Men kanske man blir så om man bara äter grönt.... Brist på något?? :(

Jag avstår.
Tippar på att det ändå finns en medicinsk lösning på det. Stomiperation och andra konster som laboratorier och doktorer kan hjälpa till med.

Det som händer är svält, protein är så svårsmält att man helt enkelt inte klarar att äta tillräckligt. Lite fett också, så går det bättre. Energiinnehållet i protein är ju ungefär detsamma som i kolhydrater, förklaringen är just graden av smältbarhet.

Det som händer är svält, protein är så svårsmält att man helt enkelt inte klarar att äta tillräckligt. Lite fett också, så går det bättre. Energiinnehållet i protein är ju ungefär detsamma som i kolhydrater, förklaringen är just graden av smältbarhet.

Såååååå. Då kör man med tillskott och andra preparat. Säger magsäcken upp sig, så kör man stomipåse.

Ser inte riktigt problemet.

Såååååå. Då kör man med tillskott och andra preparat. Säger magsäcken upp sig, så kör man stomipåse.

Ser inte riktigt problemet.
Jag hoppas allt att slippa den där stomipåsen. Äter varierad kost med allt ur den gamla kända kostcirkeln. Strax är det t ex dags att gå och käka dagens tallrik med fiberberikad havregrynsgröt. Det håller magen på väldigt gott humör. Ett eller två kokta ägg därtill och det blir proteinberikat dessutom.

Hörde just på radion... Någon forskare som undersökt svenska kvinnors // med sig själv...
Det var väldigt många som använde olika grönsaker för att //... typ gurkor...
Tro f...n att det finns många vegetarianer... :confused: :p:p:p

Senast redigerad av en moderator:
Nu skall vi tänka på att detta kan läsas även av barn. Inte lämpligt att skriva så i öppet forum, vi har en annan tavla för sådant.

Nu skall vi tänka på att detta kan läsas även av barn. Inte lämpligt att skriva så i öppet forum, vi har en annan tavla för sådant.
Nu vet vi ju att detta forum består av 40-50-60 talister med några få undantag, att ett barn skulle läsa på detta forumet tror jag väldigt lite på och förstår dom vad han skrev så är dom inte barn ;)

Nu vet vi ju att detta forum består av 40-50-60 talister med några få undantag, att ett barn skulle läsa på detta forumet tror jag väldigt lite på och förstår dom vad han skrev så är dom inte barn ;)
Inget jag hittat på !! Det var på radio P4 idag... Kan barn läsa på internet kan de läsa TS... Barn sitter inte och kollar TS...

Tillbaka
Topp