Bra artiklar nu för tiden, var det bättre artiklar förr? I artikeln fastnade jag för teorin om något som ju du själv ser som troligt. Om du nu själv ser det som troligt på vad sätt skulle då artikeln kännas bättre om BBC skrivit den? Det handlar ju inte om media som media, utan vad du själv uppfattar som troligt respektive inte troligt eller sant.
Time är ju trots allt en av de stora i världen och BBC täcker ju de flesta områden allt från healt, travel, news, media, sport, culture, nature osv liksom Time. Så jag kan i det avseendet inte se någon direkt skillnad.
Vad jag förstår..., säger du. Utav eller utifrån vad är det du förstår, att man skall vara skeptisk till Time? Skall man inte vara det för all media?
Eller kan det vara så att du ser allt som är etablerat samt institutionellt som en slags garant för något?
Som sagt var:
The most popular theory is that low-ranking street cops, some of whom earn as little as $1 an hour, are seeking out new sources of income, som sagt var högst trolig enligt dig själv men en teori i Time, så på vilket sätt skulle en teori i Time kännas troligare i BBC.
Trolig är ju faktiskt ett steg närmare verkligheten än teori!