Android
Medlem
Det är så många kloka inlägg som jag vill citera här
Men jag vill säga att första gången jag kom till Bangkok så tänkte jag. -Alla kör ju som jag gjorde med min V4 i Stockholmstrafiken när självförtroendet var mycket högre än självinsikten
det har ändrats en del
. De flesta verkar vara överens om att konsekvensanalys är en rätt allmän brist bland Thai, liksom hos mig som tonåring, det kan vara en del av förklaringen.
Undrar hur många Thailändare i de större städerna som har ,ca: 3000 mil i snitt ggr 30 år, 90000 skadefria mil
. Mer än 30 år känns som preskriberat men innan det så var det rätt många plåtskador
Politik och religion går bra att diskutera vid stenbordet, så man kan resa sig och gå när det blir för mycket eller för dumt. I skrift kan det bli lite "kantigt"
. Man måste vara oerhört tydlig och utrycka sig försiktigt om nu dom två sakerna går att kombinera.
Det finns flera här som jag skulle vilja sitta vid ett stenbord med och utveckla mina tankar om ex. Sverige, Tyskland, EU och Thailand, men inte här.
Men jag vill säga att första gången jag kom till Bangkok så tänkte jag. -Alla kör ju som jag gjorde med min V4 i Stockholmstrafiken när självförtroendet var mycket högre än självinsikten
. De flesta verkar vara överens om att konsekvensanalys är en rätt allmän brist bland Thai, liksom hos mig som tonåring, det kan vara en del av förklaringen.Undrar hur många Thailändare i de större städerna som har ,ca: 3000 mil i snitt ggr 30 år, 90000 skadefria mil
Politik och religion går bra att diskutera vid stenbordet, så man kan resa sig och gå när det blir för mycket eller för dumt. I skrift kan det bli lite "kantigt"
Det finns flera här som jag skulle vilja sitta vid ett stenbord med och utveckla mina tankar om ex. Sverige, Tyskland, EU och Thailand, men inte här.