Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Stackars PanPan, behöva hänga i fjollträsk där dom inte vet vad hel/halv special är ;)
Haha, ja fjollträsket är lite speciellt. Nu var han i city som jag förstod det. Själv känner jag inte till någon korvmoj värd namnet där, inte sett någon iaf.
Där gäller burgare eller böfhouse och krog/pub, thai/kines om man inte skall gå på finare.
Om inte mitt minne sviker mig helt, vet annars både sibylla och Solna korv vad specialare är.
Svagt minne jag åt en sådan vid lilla haket på vretenborgsvägen precis där det är en uppfart till starten på västberga alle. Det är en Solna om jag minns rätt.
Förorternas korvmojar är troligen säkrare tips än hitta något i city.

Haha, ja fjollträsket är lite speciellt. Nu var han i city som jag förstod det. Själv känner jag inte till någon korvmoj värd namnet där, inte sett någon iaf.
Där gäller burgare eller böfhouse och krog/pub, thai/kines om man inte skall gå på finare.
Om inte mitt minne sviker mig helt, vet annars både sibylla och Solna korv vad specialare är.
Svagt minne jag åt en sådan vid lilla haket på vretenborgsvägen precis där det är en uppfart till starten på västberga alle. Det är en Solna om jag minns rätt.
Klart dom varit nere i Götet och kopierat specialare:)
Stockholm är en grymt fin håla med alla sina 22000 öar å kobbar, speciellt från luften.

Behövs inte, men stämmer att sthlm med omnejd består av 22000 öar å kobbar. Trodde du hade koll....
Ber om ursäkt, va visst 24000. Jag får räkna igen:p
Screenshot_20201013-202307_Samsung Internet.webp

Min korvmoj här duger bra ;)

98306BCD-02B5-4D56-A8FD-5F3E0403C887.webp

,

Faktist i Kronor micke t.
Har som sagt en del liggande.
Så par miljoner blir det men, verkar som jag har lagligt problem, var inte så lätt att säga upp sig som jag trodde.

Vill man säga upp sig så är det väl knappast svårt, bara att bestämma sig.
Saknas det några dagar så är det väl, likt Svenska/Danska rederier bara att vara sjukskriven de dagar som behövs eller hitta på ett skäl som gör att rederiet inte vill skicka ut en de få dagar som fattas.

/ SatanG

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar