Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ja jag vet ibland fejkringer hon till mig.. och då gäller det att spela med. Hon gör verkligen sitt yttersta att övertala mig att sälja för bara 5000B...
Jag tror inte ens hon hörde vad jag svarade
Jag har massa till salu, funderat på att köra ner det till din auktionspolare men inte fått riktigt rätt bud.
Kan du hjälpa, diskmakin, pcx150 etc massa saker stående som vi inte använder.
Motorcykeln är ny servad.

Jag har massa till salu, funderat på att köra ner det till din auktionspolare men inte fått riktigt rätt bud.
Kan du hjälpa, diskmakin, pcx150 etc massa saker stående som vi inte använder.
Motorcykeln är ny servad.
Kolla upp Collingbourne auctioneers istället. Du får nog mer där än hos min "polare"

Kanske @andrejsdenruskige behöver en ny kontorsstol? Jag såg denna på hammarö auktionsverk

20201013_095800.webp

Ok, jag brukar gå dit och ta ut cash, inte haft problem?
Jag trodde först du pratade om pattaya salerooms som ligger granne med min affär. Henry heter han och kan väl ses som min polare ibland. Han får man betalt av direkt så fort han fått betalt av kunden. Superbra men vad du får för grejerna där vet ja inte. Oavsett så när han sagt ett pris så gäller det. John Collingbourne är däremot jävligt stressad att sälja så där vet man knappt vad man får även om du har priset på papper. Colling har nog fler kunder ändå och ibland kan man få mkt mer än vad man trodde

Jag trodde först du pratade om pattaya salerooms som ligger granne med min affär. Henry heter han och kan väl ses som min polare ibland. Han får man betalt av direkt så fort han fått betalt av kunden. Superbra men vad du får för grejerna där vet ja inte. Oavsett så när han sagt ett pris så gäller det. John Collingbourne är däremot jävligt stressad att sälja så där vet man knappt vad man får även om du har priset på papper. Colling har nog fler kunder ändå och ibland kan man få mkt mer än vad man trodde
Jag är inte 100 på vilken.
Sålt där många gånger efter rekomendation från dig.
Dom har flyttat butiken ner till Sukhumvith nu närmare amphoe Banglamung.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K