Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag skickar pappa bilder och säger att om ni har någon form av moderskänslor så vet ni vad jag går igenom.

received_255470112248814.webp

Bara 11 dagar som saknas. De skickar nog inte ut någon som sagt upp sig för det. Isf bara att komma upp med ett skäl att det vore olämpligt. För stor risk för dom, det ligger i dina händer.

/ SatanG
Skall jag vara ärlig så gillar jag ju jobbet och fått massa meddelanden nu från olika båtar i rederiet (vafan händer Jonas) och dom ombord säger dom saknar mig redan men förstår min situation.
Men verkar va en del som är sura, vill inte att jag skall lämna och undrar hur dom tänker.
Gött att va omtyckt.

Hade längre uppsägningsavtal än jag trodde och rederiet verkar inte släppa mig så lätt, så ser ut som jag blir tvingad ut igen.
Seniorer hade 3 månader uppsägning och jag har bara 49 dagar i banken.

Jag själv hade alltid minst 3 månader med semester och timbank att plocka ut, just för att jag skulle kunna gå på dagen.
Jag skickade in min uppsägning i slutet av mars, men jobbade hemifrån hela april och sista lönen kom i augusti.
Jag förstår inte varför dom ville att jag skulle jobba hela april, vet jag inte. Men det passade mig bra då det var knepigt att kliva på det nya jobbet.

Frugan ringde o fråga "vad kan jag ta för den... jag sa 7000B men nu vill de pruta lite!"
Jag sa 3000 går bra jag har ju nästan inte betalt nåt för den (100 kr)
Då ropar hon till kunden -"Han sa den var jättedyr i inköp men du kan ändå få den för bara 5000B!"
Jag hör hur alla ropar till i glädje i bakgrunden.. vad snäll jag e

1602571432992.webp

Frugan ringde o fråga "vad kan jag ta för den... jag sa 7000B men nu vill de pruta lite!"
Jag sa 3000 går bra jag har ju nästan inte betalt nåt för den (100 kr)
Då ropar hon till kunden -"Han sa den var jättedyr i inköp men du kan ändå få den för bara 5000B!"
Jag hör hur alla ropar till i glädje i bakgrunden.. vad snäll jag e

1602571432992.jpg
Tur frugan sköter affärerna ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar