Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Restriktionerna tilltar,
nu är det ju helstopp här till den 20 augusti för alla persontransporter.
Vissa sjukdomsfall är undantagna med ambulansbåt till Bicol.
Vi håller på känna oss instängda och troligen är detta ändå bara början..
Skulle var skönt med en minisemester på någon resort på ön, men allt är nerstängt.
Kom sent omsider till kaj i Hamina efter en del schabbel av bl lotsförmedlingen här. Men nu ligger vi här och det ser ut att vara risk för åska. Avgång förmodligen imorgon förmiddag.
Jag bodde inte så långt där ifrån.
Tar du en tur till Okpo så rekommenderar jag Kontiki om du vill ha västerländsk mat.
Favorithaket mitt var dock i närheten av lägenheten, tror den hette Black Angus. Mycket bra kött
Jag bodde inte så långt där ifrån.
Tar du en tur till Okpo så rekommenderar jag Kontiki om du vill ha västerländsk mat.
Favorithaket mitt var dock i närheten av lägenheten, tror den hette Black Angus. Mycket bra kött
Ok, vi bor uppe på Beverly Hills rätt centralt, vessel managern som bjöd på maten igår, men va kanonfint kött, mörare får man leta efter.
Men kosta därefter, rib eye som jag tog kosta 59.000 koreanska pengar.
Ok, vi bor uppe på Beverly Hills rätt centralt, vessel managern som bjöd på maten igår, men va kanonfint kött, mörare får man leta efter.
Men kosta därefter, rib eye som jag tog kosta 59.000 koreanska pengar.
Jag hade en kollega som bodde på Beverly Hills. Inte många minuters gångväg från min lägenhet. Nära till shoppingcentret, som förövrigt är värdelöst.
Gå in och se på matpriserna i källaren.
Dyrt
Jag hade en kollega som bodde på Beverly Hills. Inte många minuters gångväg från min lägenhet. Nära till shoppingcentret, som förövrigt är värdelöst.
Gå in och se på matpriserna i källaren.
Dyrt
Tycker supermarketen i källaren är bra, du får tag på Dansk Arla ost, ok bröd och charkdisken slår en Svensk, mjölken är helt ok bland dom bättre utomlands om man skall jämföra med Svensk Arla.
Lagat mat på rummet det mesta och själv klagar jag inte på utbudet?
Bästa med att vara sjöman, när man går ut med dom äldre så blir man inte bakfull på samma sätt efter man hört historier om nedspydda hotellrum, översvämmade rum, vaknat upp med minnesluckor och 10 tjejer etc etc.
Som medioker familjefar med lätt huvudvärk så känns dagen efter rätt lätt mot vad man hört dom sista dagarna.
Tycker supermarketen i källaren är bra, du får tag på Dansk Arla ost, ok bröd och charkdisken slår en Svensk, mjölken är helt ok bland dom bättre utomlands om man skall jämföra med Svensk Arla.
Lagat mat på rummet det mesta och själv klagar jag inte på utbudet?
Nu får du kamma luggen herr svar på allt vi är ett glatt gäng som puttar in en summa till en prispott. Som du vet får amatörer inte spela om pengar, därför kör vi en egen tour. Vi är 40 pers som deltar, vinnaren tar alltförhoppningsvis jag
Gick åt helvete idag, total genomklappning i värmen. 5e plats är inte mycket att skryta om, men vi hade en glad vinnare som tydligen skulle göra avenyn i afton
Gick åt helvete idag, total genomklappning i värmen. 5e plats är inte mycket att skryta om, men vi hade en glad vinnare som tydligen skulle göra avenyn i afton
Man kan verkligen snacka om skickliga killar i den sporten, helt otroligt. Särskilt när dom gör sina tricks. Och håller med dig om O´Sullivan, han är fantastisk. Jag tittade ganska mycket på snooker förut men nu har man knappt tillträde till TV:n där hemma pga barnen och här ombord har vi ingen kanal som sänder snooker.
Man kan verkligen snacka om skickliga killar i den sporten, helt otroligt. Särskilt när dom gör sina tricks. Och håller med dig om O´Sullivan, han är fantastisk. Jag tittade ganska mycket på snooker förut men nu har man knappt tillträde till TV:n där hemma pga barnen och här ombord har vi ingen kanal som sänder snooker.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.