Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Utanför Borås. Badar med barnen =)

39DE3562-546D-43C0-A5BE-ED1DE4AB6B82.jpeg

1B16541E-3F69-4DD9-99E7-04800E3507D4.jpeg

Du smyger ju i buskarna som den värsta paparazzi:D;)

Restriktionerna tilltar,
nu är det ju helstopp här till den 20 augusti för alla persontransporter.
Vissa sjukdomsfall är undantagna med ambulansbåt till Bicol.

Vi håller på känna oss instängda och troligen är detta ändå bara början..
Skulle var skönt med en minisemester på någon resort på ön, men allt är nerstängt.

FB_IMG_1596932234378.jpg

Jag bodde inte så långt där ifrån.
Tar du en tur till Okpo så rekommenderar jag Kontiki om du vill ha västerländsk mat.
Favorithaket mitt var dock i närheten av lägenheten, tror den hette Black Angus. Mycket bra kött
1596970911124.png
Ok, vi bor uppe på Beverly Hills rätt centralt, vessel managern som bjöd på maten igår, men va kanonfint kött, mörare får man leta efter.
Men kosta därefter, rib eye som jag tog kosta 59.000 koreanska pengar.

Ok, vi bor uppe på Beverly Hills rätt centralt, vessel managern som bjöd på maten igår, men va kanonfint kött, mörare får man leta efter.
Men kosta därefter, rib eye som jag tog kosta 59.000 koreanska pengar.

Jag hade en kollega som bodde på Beverly Hills. Inte många minuters gångväg från min lägenhet. Nära till shoppingcentret, som förövrigt är värdelöst.
Gå in och se på matpriserna i källaren.
Dyrt

Edit: Grymt bra kött i Korea

Jag hade en kollega som bodde på Beverly Hills. Inte många minuters gångväg från min lägenhet. Nära till shoppingcentret, som förövrigt är värdelöst.
Gå in och se på matpriserna i källaren.
Dyrt

Edit: Grymt bra kött i Korea
Tycker supermarketen i källaren är bra, du får tag på Dansk Arla ost, ok bröd och charkdisken slår en Svensk, mjölken är helt ok bland dom bättre utomlands om man skall jämföra med Svensk Arla.
Lagat mat på rummet det mesta och själv klagar jag inte på utbudet?

Tycker supermarketen i källaren är bra, du får tag på Dansk Arla ost, ok bröd och charkdisken slår en Svensk, mjölken är helt ok bland dom bättre utomlands om man skall jämföra med Svensk Arla.
Lagat mat på rummet det mesta och själv klagar jag inte på utbudet?

utbudet är ok. Men letar man efter bra grejer så kostar det

Nu får du kamma luggen herr svar på allt :D vi är ett glatt gäng som puttar in en summa till en prispott. Som du vet får amatörer inte spela om pengar, därför kör vi en egen tour. Vi är 40 pers som deltar, vinnaren tar allt;)förhoppningsvis jag:p
Gick åt helvete idag, total genomklappning i värmen. 5e plats är inte mycket att skryta om, men vi hade en glad vinnare som tydligen skulle göra avenyn i afton :)

Tittar på min snookeridol Ronnie "The Rocket" O'Sullivan.
20200810_013144.jpg
20200810_013145.jpg
20200810_012317.jpg
20200810_012326.jpg
Man kan verkligen snacka om skickliga killar i den sporten, helt otroligt. Särskilt när dom gör sina tricks. Och håller med dig om O´Sullivan, han är fantastisk. Jag tittade ganska mycket på snooker förut men nu har man knappt tillträde till TV:n där hemma pga barnen och här ombord har vi ingen kanal som sänder snooker.

Man kan verkligen snacka om skickliga killar i den sporten, helt otroligt. Särskilt när dom gör sina tricks. Och håller med dig om O´Sullivan, han är fantastisk. Jag tittade ganska mycket på snooker förut men nu har man knappt tillträde till TV:n där hemma pga barnen och här ombord har vi ingen kanal som sänder snooker.
Att jag började gilla just honom är bland annat hans tempo, nu spelades 4 frames på 45 minuter.

Köp en till TV!

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar