Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I dag har jag och frugan promenerat i Kräftriket uppkallat efter en krog vid Brunnsviken. Där kunde man på 1700-talet äta kräftor med dåtidens drycker. Ni som är kulturellt roade vet att Bellman sjöng om Brunnsviken. Mellan 1912 och 1976 fanns här Stutis även kallad Veterinärhögskolan. Numera hittar man företagsinstitutionen här och Naparapathögskolan och utbildning av massörer mm.
Universitetets badplats men här finns även vanliga människor som badar, paddlar kanot och solar sig. I dag såg jag för första gången en solare som hade munskydd. Avstånden hade fått AT att yttra andebesvärjelser.
Idag var vi hos bror o svägerska och åt lunch, det blev grillat
Sen när jag kom hem började jag tvätta och skura staketet, men gav upp. 28 grader i skuggan så jag fortsätter senare eller direkt i morgon bitti.
Just nu tar jag mig en iskall öl. Har burit ut 8 fulla spannar med lingon, samt 1 spann blåbär. Hon skulle ringa när hon va klar, men jag fick avbryta igen
Just nu tar jag mig en iskall öl. Har burit ut 8 fulla spannar med lingon, samt 1 spann blåbär. Hon skulle ringa när hon va klar, men jag fick avbryta igen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.