Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu får du kamma luggen herr svar på allt :D vi är ett glatt gäng som puttar in en summa till en prispott. Som du vet får amatörer inte spela om pengar, därför kör vi en egen tour. Vi är 40 pers som deltar, vinnaren tar allt;)förhoppningsvis jag:p
Lycka till ”storfräsarn”Kamma luggen själv så du ser var du puttar.

Är lingonen så färdiga nu? Perfekt :)
Nej. Alla är inte mogna, men försök stoppa en skördetröska ;)

image.jpg

image.jpg

Nåt är fel. Jag försökte logga in som Skip på Google Chrome och sedan blev allting bara vitt!
Millenniebugg???

Screenshot_20200806-194622_Chrome.jpg
Jag har vart inne på hans profil ett par gånger nu och jag hittar inget fel, Men jag kan ju se att han har vart inloggad på forumet när du skrev detta och även nu på eftermiddag/kväll så jag vet inte vad jag ska tro om ditt inlägg.

Har lite svår för det, men det känns ändå rätt bra att det finns redigt folk här som balanserar upp allting.
:reta:
Jag har vart inne på hans profil ett par gånger nu och jag hittar inget fel, Men jag kan ju se att han har vart inloggad på forumet när du skrev detta och även nu på eftermiddag/kväll så jag vet inte vad jag ska tro om ditt inlägg.
Japp nåt är fel. Kan det vara så att man inte kan ha åäö i lösenordet?

Nu laddade det direkt. Det fungerar!! Jag blev innloggad på Skips på Google Chrome. Han bad mig testa nämligen. Jag meddelar honom detta. Ok tack ändå

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K