Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu får du kamma luggen herr svar på allt vi är ett glatt gäng som puttar in en summa till en prispott. Som du vet får amatörer inte spela om pengar, därför kör vi en egen tour. Vi är 40 pers som deltar, vinnaren tar alltförhoppningsvis jag
Nu får du kamma luggen herr svar på allt vi är ett glatt gäng som puttar in en summa till en prispott. Som du vet får amatörer inte spela om pengar, därför kör vi en egen tour. Vi är 40 pers som deltar, vinnaren tar alltförhoppningsvis jag
Jag har vart inne på hans profil ett par gånger nu och jag hittar inget fel, Men jag kan ju se att han har vart inloggad på forumet när du skrev detta och även nu på eftermiddag/kväll så jag vet inte vad jag ska tro om ditt inlägg.
Jag har vart inne på hans profil ett par gånger nu och jag hittar inget fel, Men jag kan ju se att han har vart inloggad på forumet när du skrev detta och även nu på eftermiddag/kväll så jag vet inte vad jag ska tro om ditt inlägg.
Det blev ankring vid ankomst, det italienska vraket ligger i vägen. Så nu blir det kojen, gissar att vi får lots mellan 3 och 5 imorgon bitti men vraket får gärna bli ytterligare någon timme försenat.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.