Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Låser kåken för sista gången

42F285C9-6B94-4586-A414-6109E5C416E7.jpeg

287AC6F4-F715-4F86-B262-510FB835D0F7.jpeg

enis

Det finns väl en massa boxning på svensk TV om man nu inte bara stirrar på SVT1.
Det är ett bra tag sedan jag har sett någon boxning på TV iofs men då det händer så ser jag inte på amatörboxning, så varken kubaner eller thailändare är representerade.
Har bara SVT 1 , 2, 4 samt 6 och Kunskapskanalen , räcker bra , Men där finns ingen boxning i någon av dessa

Då skall du kika på Thaiboxningen, det jag har sett av detta i Thaialnd , och det är ganska mycket, det visar på att Thaiboxare har helt öppen gard , slutar ofta med nock, är det en duktig boxare så släpper han inte in Thaiboxaren innnaför sin egen räckvidd, i närkamper är Thaiboxaren helt överlägsen.

Ja ofta stämmer det nog men duktiga thaiboxare kan ju också läsa av sin motståndare.
Kolla klassikern thaiboxning vs kickboxning så ser man thaiboxarens försvar mot längre räckvidd.

/ SatanG

I går var det hemmaarbete. I dag ska jag vara social och fika med ett litet sällskap. Troligen utomhus - om vädret tillåter - med behöriga avstånd.
Lyckliggjordes av ett mail från skatteverket i morse. Måste komplettera tidigare inbetalningar med 14.000.

Är fortfarande arg över 12-åringen som sköts. Om jag hade makt skulle jag vilja aktivera regeringen att arbeta hårdare mot brottsligheten och upplysa om att vackra ord inte räcker.

I går var det hemmaarbete. I dag ska jag vara social och fika med ett litet sällskap. Troligen utomhus - om vädret tillåter - med behöriga avstånd.
Lyckliggjordes av ett mail från skatteverket i morse. Måste komplettera tidigare inbetalningar med 14.000.

Är fortfarande arg över 12-åringen som sköts. Om jag hade makt skulle jag vilja aktivera regeringen att arbeta hårdare mot brottsligheten och upplysa om att vackra ord inte räcker.

För jävligt att den unga 12 åriga flickan fick sätta sitt liv till , men min fråga är vad är det för föräldrar som har sina barn ute mitt i natten ? När jag va 12 år lekte jag med kottar och sparkade fotboll , och låg och sova senast 21:30

För jävligt att den unga 12 åriga flickan fick sätta sitt liv till , men min fråga är vad är det för föräldrar som har sina barn ute mitt i natten ? När jag va 12 år lekte jag med kottar och sparkade fotboll , och låg och sova senast 21:30
Från dagens SVT:

”Kan hända vem som helst”
Flickan var enligt uppgifter till SVT Nyheter ute med hunden den natten och pratade med en bekant när skottlossningen började. Dagen efter, på söndagen, skulle hon iväg och bada med vänner.
------------

Jag vet inte mer än vad som stått i SVT men om det är sant ska man nog inte döma föräldrarna. Min kunskap om hundar är att de föredrar att pinka mm i skogar och parker och inte på parkeringar men att gå i skogar på natten är inte helt ofarligt.

Från dagens SVT:

”Kan hända vem som helst”
Flickan var enligt uppgifter till SVT Nyheter ute med hunden den natten och pratade med en bekant när skottlossningen började. Dagen efter, på söndagen, skulle hon iväg och bada med vänner.
------------

Jag vet inte mer än vad som stått i SVT men om det är sant ska man nog inte döma föräldrarna. Min kunskap om hundar är att de föredrar att pinka mm i skogar och parker och inte på parkeringar men att gå i skogar på natten är inte helt ofarligt.

inte döma föräldrarna ??? Någon av dom får väl gå ut med hunden inte dottern på 12 år!!

inte döma föräldrarna ??? Någon av dom får väl gå ut med hunden inte dottern på 12 år!!
Då hade förmodligen någon av föräldrarna dött istället. Problemet här var ju inte personens ålder och hur lämpligt det var att denne var ute tidigt/sent, problemet är att vi har människor som skjuter på varandra och utsätter andra människor för fara. Jag tycker det är rimligt att vem som helst skall kunna kliva utanför dörren utan att bli skjuten oavsett tid på dygnet.

Har sagt det förut å säger igen, en samling värstingar här på ts:D:Dfy på sig Samet, trodde du va en helyllepåg:p:):);)

Jag var 11 år gammal när jag körde moppe runt runt runt hemma. Gjorde en slinga på baksidan, runt huset, vände runt på framsidan och sedan tillbaka.

Krockade med altanen en gång så jag lärde mig hur det kändes. Var en Mustang Mamba. Framåt kvällen kom grannen och klagade när de ville se på nyheterna. Tändsystemet på den gamle mopeden störde tv-signalen.

12år gammal påstod jag mig kunna köra bil. Farsan kastade till mig nycklarna och sade -Kör in bilen på gårdsplanen. 50m och 10 kärringstopp, men tanden var blodad och fler gånger blev det. Far fick ta mig ner till industriområdet där det fanns gott om plats att öva.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K