Uppgradera till Windows 10 ?

• Trådstartare Trådstartare EV
  • Start datum Start datum

Nå har jag Windows 10 också , med många fel så jag må rätta upp .
Musen fungera inte . Där brukar jag trådlös mus . Mickrosoft foto fungera inte , där har jag Adobe ,
Jag har Windows 10 Professional , och det tar en tid för man känner programmet .

P1080460.webp

P1080459.webp

Tacka vet jag Linux. Jag har också en Lenovo T420. Köpte min begagnad för 1700 men bara 4 G RAM minne. Funderar på att uppdatera till 8G.

Har aldrig haft en home version..
Nä de brukar/brukade inte vara något vidare men oftast de som följde med datorer, men fanns ju andra versioner att "köpa billigt" ;)... Windows 10 gillar jag inte, vill ha mer som förr då är Windows 7 bättre.

Nä de brukar/brukade inte vara något vidare men oftast de som följde med datorer, men fanns ju andra versioner att "köpa billigt" ;)... Windows 10 gillar jag inte, vill ha mer som förr då är Windows 7 bättre.

Om 3.½ år upphör Windows 7 , och alla som inte har uppgraderat må köpa Windows 10
och prisen blir hög . Här är det Mickrocoft som bestämmer över dig .

IMG_1760.webp

Det kostnadsfria erbjudandet upphör den 29 juni 2016 , men är du usikker om du vill ha Windows 10
Det går an att få Windows 10 gratis om ett år eller längre se foto .
Så här går det an å gardera sig , så man sliper betala för Windows 10
När du uppgardera till Win 10 , så komihåg , klick på Windows update , så din data blir registrerat
av Mickrosoft , då får du gratis Windows 10 senare . för du avinstallera Windows 10 .

P1080488.webp

Windows 10 är det bästa programmet Windows har laga . Det var lite problem i starten av programmet .
Mickrosoft Works funka i Windows 7 64 bits , men inte i Windows 10 64 bits , där har jag nå Open
Offis Writter . Och Adobe Photoshop Elements 7 där måtte jag ta uppgradering av programmet så
var allt ok . Så nå är alt bara topp . Windows 10 är bättre en Apple Macbook .

P1080503.webp

Programmet Works är för gammalt till å uppdatera , det är över 10 år gammalt .
Men du sa ju att W10 är det bästa windows och så funkar inte dina program, är det bra?
Du känner verkligen att du har behov av W10? Hade inte funkat att köra vidare med W7 och Works eller?...
Du kan ju alltid installera VirtualBox i ditt W10 och lägga in W7 med Works där [emoji14]

Går ju köra Windows på en Mac också om man nu är lagd åt det hållet.
Gratis att uppdatera Mac os x är det också...
Windows 10 är det bästa programmet Windows har laga . Det var lite problem i starten av programmet .
Mickrosoft Works funka i Windows 7 64 bits , men inte i Windows 10 64 bits , där har jag nå Open
Offis Writter . Och Adobe Photoshop Elements 7 där måtte jag ta uppgradering av programmet så
var allt ok . Så nå är alt bara topp . Windows 10 är bättre en Apple Macbook .

P1080503.webp

Windows 10 är ett operativsystem och inte ett program. När man installerar ett operativsystem installeras oftast en massa program samtidigt. Utan operativsystem "fungerar" inte datorn men utan program fungerar den men blir inte speciellt användbar.

Windows 10 är huvudsakligen en trojan från CIA. Det är ju ingen tillfällighet att den stora Atlantkabeln mellan Virgia Beach (Langley) och Bilbao precis är klar och samanföll med lanseringen av gratis upgrade till Windows 10.

Windows 10 är ett operativsystem och inte ett program. När man installerar ett operativsystem installeras oftast en massa program samtidigt. Utan operativsystem "fungerar" inte datorn men utan program fungerar den men blir inte speciellt användbar.

Det är ju riktigt, men samtidigt är ett operativsystem uppbyggt av en massa små program:)

Tillbaka
Topp