SV: Varifrån kommer du?? Till vart åker du??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JBK.Ltd.

Forumveteran
:wai:

Det va ett jäla tjat på dig, gnägget!!! ;D :D ;D

Okej då! jag blir nummer två att skriva in mig i denna länk/tråd...

Finland/Hangö, född och delvist uppvuxen, modersmål finlandssvenska, självlärd på finskaspråket, hann aldrig börja skola i Finland innan vi flytta till Sverige(språk å språk, ett jäla läte inget språk)...

Sverige/Stockholm- södermalm(där av Hammarby IF fan), Nacka - Henriksdalsberget, Värmdö - Ingarö, Gustavsberg, mitt övriga liv...

Thailand/Chonburi - Chonburi City Postnr:20000, 67 Km hem till mig från Suvarnabhumi Airport(3:an eller 7:an Sukhumvitroad söder ut), 55 Km från mig till Pattaya, 76 Km till Rayong, här har jag mitt liv med frun Jongrak...

Så det blir: Från Finland/Hangö till Sverige/Stockholm avslutningvis Thailand/Chonburi, Chonburi City.

Jo-Be"Berra"

Ps.

Inget annat du vill veta... Typ vad för blodgrupp jag har??? legolas ;D :D ;D

Ds.

:wai:

legolas! där har ju jag annat skrivet(öl"Archa"&Fotboll), om du istället tittar neråt på mina svar så står det just det du mena.. Jo-Be

0
0
0
00000
000
0
Smart va!!! Eller hur... ;D :D ;D

Legolas!

"Det é inte lätt att va Ödmjuk" som Mats Rådberg sjunger i sången, bara för att jag fick en snilleblixt över hur jag skulle lösa text problemet, det blev för långt att använda under bilden, så den hamna där istället... nöjd é jag i alla fall ;D :D ;D
Så det blir väl till att"peta in en pinne i brasan och hämta ett par öl och revbenspjäll" ;D :D ;D så får man ett bra slut på denna dag också... Jo-Be

"legolas " sa:
Hejsan...

vi hade ju uppe i någon tidigare tråd ett förslag att vi kanske kunde skriva in i vår profil information från var i Sverige vi kommer och vart i Thailand vi brukar åka. jag själv tyckte det var ett skitkul förslag, det ger ju lite mer personlig "touch" på forumet.

Så släpp alla hämningar nu, skriv in som jag t.ex. gjort; Askim - Nong Nasaeng, vad kan hända?? Jag tror att man i förlängningen kan få det att bli ännu mer kul att tjöta med varandra då. Man är ju lite restrektiv med att lämna ut sig till folk som inte ens vågar skriva in sin ålder.

Kom igen nu speciellt ni stammisar som ännu "ligger lågt" t.ex. Elmer, Rolfove, b-tung,
Berralund, Glimten66, Ledarn, Gaae, Insayt, Jo-be, Helgonet, Ubon, andrejsdenruskige, Bond, m.m. ja alla helst..

MVH
legolas
Askim - Nong Nasaeng,

Hej du gamle innovatör! Nu är det fixat enligt önskemål, vad gör man inte för att blidka den store skribenten? ;) ;D ;D ;D

Hej till cheferna här. skulle ni inte kunna ordna en medlems karta på vart vi alla befinner oss i thailand
en enkel karta där vi kan lägga in oss så kan andra se vart vi håller till

glimten66 :wai:

"glimten66 " sa:
Hej till cheferna här. skulle ni inte kunna ordna en medlems karta på vart vi alla befinner oss i thailand

En alldeles ypperlig idé om jag fär säga min mening. Karma för den! :)

Tackar vet ju att de finns sådana på andra forum så ska väl inte va så svårt för en Hacker tycker ja ;)

Sjäv skulle ja tycka de va kul o kunna se om man e ensam där borta i byarna :)
glimten66

"glimten66 " sa:

Håller oxå med, en lysande ide

Tur att du finns Gazton annars blev ju antagligen inget gjort med ideerna som kommer.
Vad händer om du åker på semstester några veckor?

kul att flera börjar skriva var dom bor.

Men Jo-Be förklara detta,

Sverige/Stockholm- södermalm(där av Hammarby IF fan), Nacka - Henriksdalsberget, Värmdö - Ingarö, Gustavsberg.

Flyttar du runt eller hur menar du ???

Jo Be själv e ja upp född på värmdö närmare bestämt södernäs ute vi värmdö kyrka

Vart kommer du ifrån?? Småland
Till vart åker du?? Phuket och då helst där barstolarna är fastskruvade i golvet 8) 8)

"legolas " sa:
Gazton - åk till Pattaya-Jomtien och du kan dra järnet dubbelt, halva priset.. Det är ju för satan SKETDYRT därnere i Phuket.... Torskläge för den semesterorten - Nya Sverige...

:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Nu är ju Phuket lite större än Hönö.
Det finns fortfarande ställen på phuket som inte är nedsmittade med massa svenska turister. Du kanske skulle prova att åka dit någon gång? Pattaya/Jomtien är väl ok några dagar... Men Phuket vinner i längden!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
28
Visningar
3 K
glimten66
G
A
Svar