A
Anonym
Gäst
Tydligen så är det svårt att förstå dom interna skämten här.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"ken1se " sa:hej! du är en mod här på forumet och du bör veta att man inte ber folk lägga av om de har en berättelse om ämnet( ts startat ämne om fördommar) så varför ber du denne medlem lägga av.
I ett forum som handlar om fördommar??????
du ska va en eller ett fördöme för medlmmarna här
eller som jag sagt tidigare ... detta forum är för egen beundran och ni kan säga vad fan ni vill...
så d---a sjukt....
jag tycker du ska ta en funderare på om du inte ska sluta som moderator...so is it
ken1
en moderateor ska väl föregå med gott exempel inför medlmmarna
"Per Olav " sa:Tydligen så är det svårt att förstå dom interna skämten här..
[/quoteI det här läget finns det inte mycket att förstå. Jag gör det inte och tänker inte anstränga mej till det heller![]()
Det är nog jag som inte kan läsa mellan raderna."Per Olav " sa:Rolf:
Antingen missuppfattade du mig, annars missuppfattar jag dig..
Min kommentar om de interna skämten var tänkt att ta udden av ken1se's inlägg och samtidigt informera honom om att han har missuppfattat totalt..

"Berralund " sa:Nu är du i full färd med att snacka skit igen. Snacka om fördomar. Jag råkar vara från Skåne, talar flytande skånska, min familj och mina kompisar är också skåningar. Att thailändskor skulle ha problem med skånskan är ren och skär BULLSHIT. Min fru (från Isaan) har inga problem med att förstå mig, min familj och mina bekanta. Det har inte hennes thaikompisar där hemma heller.
Men både hon och jag har väldigt svårt för folk som bara pratar en massa skit överall om sånt dom egentligen inte har den blekaste aning om. En säger så - Fine, då måste det vara så i Lunkans negativa värld. Nu är jag så hjärtligt trött på ditt skitsnack och din negativa attityd att det står mig upp i halsen.![]()
![]()
Det räcker nu Lunkan, LÄGG AV!!
"ken1se " sa:får väl ta det igen då .
ni som är så goa med varandra här och inte kan läsa! läs igen.. eller ska jag skriva vad han sa i sitt svar.....
Det räcker nu Lunkan, LÄGG AV!!
och vad är detta, ja ni som är ere goa vänner kan ju inte läsa.. men som jag sagt tidigare så är ju detta forum för sina egna beundrare. och ni kallar detta för ett skämt!!!!! ja ni ser ju vad ni vill se
"ken1se " sa:hej tuppen ,hönan eller kycklingen!
ja du är ju modertor med stor erfarenhet... hehe men du fråga de andra först så du vet vad du ska svara!!!
jag kan vänta på svar...