SV: Fördomar av godo, eller av ondo????

• Trådstartare Trådstartare Anonymius
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tydligen så är det svårt att förstå dom interna skämten här.. :)

"ken1se " sa:
hej! du är en mod här på forumet och du bör veta att man inte ber folk lägga av om de har en berättelse om ämnet( ts startat ämne om fördommar) så varför ber du denne medlem lägga av.
I ett forum som handlar om fördommar??????
du ska va en eller ett fördöme för medlmmarna här
eller som jag sagt tidigare ... detta forum är för egen beundran och ni kan säga vad fan ni vill...
så d---a sjukt....

jag tycker du ska ta en funderare på om du inte ska sluta som moderator...so is it

ken1

en moderateor ska väl föregå med gott exempel inför medlmmarna

Var någonstans ber moderatorn någon lägga av i denna tråden??
Läs först innan du slänger ur dej skit.

"Per Olav " sa:
Tydligen så är det svårt att förstå dom interna skämten här.. :)
[/quoteI det här läget finns det inte mycket att förstå. Jag gör det inte och tänker inte anstränga mej till det heller :-\

Rolf:
Antingen missuppfattade du mig, annars missuppfattar jag dig..

Min kommentar om de interna skämten var tänkt att ta udden av ken1se's inlägg och samtidigt informera honom om att han har missuppfattat totalt..

"Per Olav " sa:
Rolf:
Antingen missuppfattade du mig, annars missuppfattar jag dig..

Min kommentar om de interna skämten var tänkt att ta udden av ken1se's inlägg och samtidigt informera honom om att han har missuppfattat totalt..
Det är nog jag som inte kan läsa mellan raderna. :( Men som sagt ibland vet man varken ut eller in, ska man skratta eller gråta :'(
Skit samma, spotta i nävarna och ta nya tag. :laugh:

"Berralund " sa:
Nu är du i full färd med att snacka skit igen. Snacka om fördomar. Jag råkar vara från Skåne, talar flytande skånska, min familj och mina kompisar är också skåningar. Att thailändskor skulle ha problem med skånskan är ren och skär BULLSHIT. Min fru (från Isaan) har inga problem med att förstå mig, min familj och mina bekanta. Det har inte hennes thaikompisar där hemma heller.

Men både hon och jag har väldigt svårt för folk som bara pratar en massa skit överall om sånt dom egentligen inte har den blekaste aning om. En säger så - Fine, då måste det vara så i Lunkans negativa värld. Nu är jag så hjärtligt trött på ditt skitsnack och din negativa attityd att det står mig upp i halsen. >:( >:( >:(

Det räcker nu Lunkan, LÄGG AV!!

får väl ta det igen då .
ni som är så goa med varandra här och inte kan läsa! läs igen.. eller ska jag skriva vad han sa i sitt svar.....

och vad är detta, ja ni som är ere goa vänner kan ju inte läsa.. men som jag sagt tidigare så är ju detta forum för sina egna beundrare. och ni kallar detta för ett skämt!!!!! ja ni ser ju vad ni vill se

"ken1se " sa:
får väl ta det igen då .
ni som är så goa med varandra här och inte kan läsa! läs igen.. eller ska jag skriva vad han sa i sitt svar.....

och vad är detta, ja ni som är ere goa vänner kan ju inte läsa.. men som jag sagt tidigare så är ju detta forum för sina egna beundrare. och ni kallar detta för ett skämt!!!!! ja ni ser ju vad ni vill se

Ok. Jag regaerade att du citerade Gazton, för han hade inte skrivit "Lägg av".

En sak är i alla fall helt säker. Herr ken1se har ingen aning om historiken här på forumet om han nu händelsevis inte suttit och läst igenom alla trådarna. Och då tycker jag att Herr ken1se bör hålla en lägre profil. För en sak är helt säker, han har totalt missuppfattat och misstolkat det som sägs i vissa inlägg i denna tråd.

ok så jag ska läsa alla inlägg för att fatta vad ni skämtar om..

och vad säger ni till alla nya medlemmar ,, läs alla trådar innan ni skriver något här så ni förstår våra skämt............ ja de va ju ett bra sätt att välkommna alla nya medlemmar .. ok jag är ju inte en ny medlem men vill ju ha ett seriöst forum. men så kan man ju inte tänka att detta forum är , ja seriöst jag måste ju läsa alla inlägg för att förstå ett annat inlägg med en moderator som skriver i en tråd att en medlem ska lägga av... vilket skitforum de här mpste vara finns det en big boss här eller jag vill snacks med honom eller henne
är det mogligt???????

j ade tror jag unte att de är, finns ju moderötter som bestämmer. och big boss får väl nte tala här.... är ju egen beundran som gäller ... fy för ett forum som finner de troligt och att ha en vipavdelning där med......undrar vad ni skrivr är om folk.... heeehehehe sammma dåliga forum som förut ..

funderar på att begära urträde från dnna församling!!!!!

Förra gången du var inne så tyckte du att du skulle få tillträde på VIP efter ett par timmar, idag har du vart online en hel dag men inte skrivit så mycket som gör att du är trevligare eller bättre än nån annan, snarare tvärtom.
Du verkar bara ha kommit hit för att provosera, du lyckades så hoppas att du är lite nöjd ikväll.
Angående uträde så ska det säkert inte vara några problem, det går ju börja med att inte logga in så löser sej säkert det andra automatiskt.

oh hallå inga svar på de frågorna.. men okde han sa och de visade jag ju i ett svar till och förtydligade det med att skriva de han sa men de skiter ni i..

vad tycker ni att detta forum är?
men de får jag nog inget svar på....

jag tycker de finns andra forum som respekterar vadflk tycker och inte har nån vipsida , kul men hur säker är er vipsida? ni svarade att där ger man ut sig själv... ja hur nu man kan göra det på ett forum hehe men ni tror säkert att d är ok och ni säger ju att ni inte vill dela med er av era personliga saker där ifrån hehe hur många kan läsa vad ni skriver däe heheh

ha en go dag med vipsidan hehehe..
jag fick ju inte snacka med ha eller hon som är big bossssssssss !!!! mn de bestämmr ni,ja alllaaaaa moderutter ller forumvärdar.. ja ok bossen vet inget om detta. eftersom jag inte fått svar om de frågor jag vill försöka ställa till den personen...

hoppas ni moderötter kan förmedla mina önskemål!!!
men de modereras nog bort................
ken1

Var inte orolig, dina inlägg får finnas kvar ett tag, sen om du får något svar på dina frågor vet jag inte, eftersom du ville begära urträde från forumet, kan det ju bli lite svårt att ge dej svar.

Du vet inte ett dugg om andra forum har en VIP sida eller inte, med din attityd så lär du inte få veta det heller.

Ha det gott.

till att spåra ut. Inga problem för mej om fler moderatorer vill hjälpa till, jag har inte så stor erfarenhet

och de säger du!
så nu kan du allt om att moderera här??

hej tuppen ,hönan eller kycklingen!
ja du är ju modertor med stor erfarenhet... hehe men du fråga de andra först så du vet vad du ska svara!!!
jag kan vänta på svar...

"ken1se " sa:
hej tuppen ,hönan eller kycklingen!
ja du är ju modertor med stor erfarenhet... hehe men du fråga de andra först så du vet vad du ska svara!!!
jag kan vänta på svar...

Jag behöver inte fråga nån om jag inte vill, jag liksom dom andra har fria tyglar.
Jag fattar fortfarande inte vad du är ute efter, varför vill du provosera?

jag kan vänta på svar....

Jag fattar inte heller, det är en ren och skär provokation. Så jag tänker inte svara mer idag.

enkelt!
jag vill prata med din bosss. har det inte framkommit eller du inte förstått frågan! då skriver jag den igen ..
kan jag få prata med din bosssssss.

men du vill inte ge mig den mögligheten.. så är det..
eller har jag missuppfittat det.
du behöver bara bifoga det jag vill , prata med big bosss. jag kan vänta på svar på den frågan inann jag avreggar mig.. inge konstigt med det...

mende finns ju fler moderötter eller fodervärdar här, jg kan ju fråga dem med omdu inte vill vidarebefodra det jag vill!!!

och du ingen hard feeling från mig .. kram och ha en go kväll

Nu är det så här, min boss bor inte tillsammans med mej. Min boss är inte här just nu som du själv kan se.
När han loggar in så kommer han att se vad som har skrivits, du får vänta tills dess.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp