Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pattaya är bättre än Hua HinHej alla.
Funderar i höst/vinter o åka till Thailand då jag är nybliven pensionär. Har varit på många ställen i Thailand förut men har ni något bra tips på bra ställen? Tänkte vara borta 2 månader.
Kenneth
HejHej alla.
Funderar i höst/vinter o åka till Thailand då jag är nybliven pensionär. Har varit på många ställen i Thailand förut men har ni något bra tips på bra ställen? Tänkte vara borta 2 månader.
Kenneth
Puntigamer, Semmel und Gulaschsuppe. Man kan ha det sämre!Efter jag kommit hem från Thailand så har jag varit på en tripp till Ischgl o kört av mig..![]()
![]()
![]()
Kan även tillägga att det finns inte bättre after ski än här .
Ja maten o ölen e helt underbar , Kan tänka mig ni får en trevlig o vacker semester på sommaren där nere. Lurar lite på o åka ner med husbilen i sommar , Vädret här hemma får bestämma.Puntigamer, Semmel und Gulaschsuppe. Man kan ha det sämre!
Vi åker till Österrike 15-22 juni. Flyg till Salzburg, boende i Dorfgastein och hyrbil en vecka. Ser fram emot att gå i mina bortgångna föräldrars fotspår och låta familjen njuta av den underbara naturen.
Jag har bara varit i Österrike på sommaren och älskar de gröna bergssluttningarna och snöklädda topparna. Biltur över Grossglockner / Hochalpenstrassen, linbanetur från Zell am See eller Kaprun. Det är bara att hoppas på gynnsamt väder.Ja maten o ölen e helt underbar , Kan tänka mig ni får en trevlig o vacker semester på sommaren där nere. Lurar lite på o åka ner med husbilen i sommar , Vädret här hemma får bestämma.
Jag har bara varit i Österrike på sommaren och älskar de gröna bergssluttningarna och snöklädda topparna. Biltur över Grossglockner / Hochalpenstrassen, linbanetur från Zell am See eller Kaprun. Det är bara att hoppas på gynnsamt väder.