Semestertripp

vilja

Medlem
Hej alla.
Funderar i höst/vinter o åka till Thailand då jag är nybliven pensionär. Har varit på många ställen i Thailand förut men har ni något bra tips på bra ställen? Tänkte vara borta 2 månader.
Kenneth

Hej alla.
Funderar i höst/vinter o åka till Thailand då jag är nybliven pensionär. Har varit på många ställen i Thailand förut men har ni något bra tips på bra ställen? Tänkte vara borta 2 månader.
Kenneth
Hej

Det beror ju helt på vad du är ute efter, vill se och göra.

Är det sol och bad du vill ha, är det storstaden, naturupplevelser eller något annat som lockar ?

Mvh isan lover

Efter jag kommit hem från Thailand så har jag varit på en tripp till Ischgl o kört av mig..
20240303_113035.jpg

20240307_103055.jpg

20240307_142619.jpg

Kan även tillägga att det finns inte bättre after ski än här .

Senast ändrad:
Efter jag kommit hem från Thailand så har jag varit på en tripp till Ischgl o kört av mig..
20240303_113035.jpg

20240307_103055.jpg

20240307_142619.jpg

Kan även tillägga att det finns inte bättre after ski än här .
Puntigamer, Semmel und Gulaschsuppe. Man kan ha det sämre!

Vi åker till Österrike 15-22 juni. Flyg till Salzburg, boende i Dorfgastein och hyrbil en vecka. Ser fram emot att gå i mina bortgångna föräldrars fotspår och låta familjen njuta av den underbara naturen.

Puntigamer, Semmel und Gulaschsuppe. Man kan ha det sämre!

Vi åker till Österrike 15-22 juni. Flyg till Salzburg, boende i Dorfgastein och hyrbil en vecka. Ser fram emot att gå i mina bortgångna föräldrars fotspår och låta familjen njuta av den underbara naturen.
Ja maten o ölen e helt underbar , Kan tänka mig ni får en trevlig o vacker semester på sommaren där nere. Lurar lite på o åka ner med husbilen i sommar , Vädret här hemma får bestämma.

Ja maten o ölen e helt underbar , Kan tänka mig ni får en trevlig o vacker semester på sommaren där nere. Lurar lite på o åka ner med husbilen i sommar , Vädret här hemma får bestämma.
Jag har bara varit i Österrike på sommaren och älskar de gröna bergssluttningarna och snöklädda topparna. Biltur över Grossglockner / Hochalpenstrassen, linbanetur från Zell am See eller Kaprun. Det är bara att hoppas på gynnsamt väder.

Jag har bara varit i Österrike på sommaren och älskar de gröna bergssluttningarna och snöklädda topparna. Biltur över Grossglockner / Hochalpenstrassen, linbanetur från Zell am See eller Kaprun. Det är bara att hoppas på gynnsamt väder.

Vi plockar upp gäster från Thailand i München den 29:e juni och åker sedan 2 veckor i alperna, italien, monaco, Tyskland och danmark och hem till sverige samt ytterligare några dar hemma hos oss innan dom åker tillbaka till Thailand från Köpenhamn

Tillbaka
Topp