A
Anonym
Gäst
Ok att man inte vill integrera sig, men att lova, sedan gifta sig och slå bakut, även om det nu är ihopdiktat är det inte moraliskt försvarbart!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rätt lik den du är gift med på riktigt"dragan " sa:Hallojs
Med min nya tjej funkar det kanon. Hon vet hur man ska behaga mannen både på dagen och natten. Morsan är helnöjd också.
Min nya tjej
Du menar inte samtidigt hoppas jag. Vet inte vad farbror blå tycker om sådana förhållanden."dragan " sa:Morsan är helnöjd också.

"Rong " sa:Den här händelsen inträffade för ca 40 år sedan i området jag håller till.
Det var en kvinna av kinesisk ursprung som skulle föda barn hemma, det var en besvärlig barnfödsel men barnet kom ut men kvinnan blev medveteslös.
Det var många personer församlade i huset och efter ett antal timmar ansåg de att hon var avliden och placerade kroppen i en kista. Traditionen var att en kvinna som dog vid barnfödande måste snabbt ner i jorden.
Den här kvinnan blev därför nedgrävd vid sitt hus och en person som passerat där hade hört rop på hjälp av en kvinnoröst men han trodde det var "dracula" som verkade efter kvinnans död och tog ingen större notis om det.
Efter 3-4 år beslutades att kvinnan skulle tas upp från kistan och kremeras, när de öppnade kistan hade kvinnan suttit i kistan, därför hade hon vaknat upp i kistan efter att kistan satts i jorden.
Det var ingen som blev anklagad för vållande till kvinnans död, men många skall ha haft stort medlidande för kvinnan.
Det är ju bra att du och din mor förstod vad ni sökte. Nu slipper du ju vara orolig att hon blir gravid ..."dragan " sa:Hallojs
Med min nya tjej funkar det kanon. Hon vet hur man ska behaga mannen både på dagen och natten. Morsan är helnöjd också.
Min nya tjej
"bson " sa:Rätt lik den du är gift med på riktigt
"glimten66 " sa:Inte ens med make.up blir det okey

"dragan " sa:Hallojs
Min nya tjej