Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vilken stor marknad ... men det är ju en större ort än vår lilla by ...
Jo thaimat går ju ner ... värre med rena isaanmaten. Som tam är gott med grillad kyckling om man slipper ruttna fisken och lite mindre chili ... men nam prick och inälver etc går bort liksom råtta.
Jag gillar stark mat men då inte bara chilistark utan annan smak som jag tycker den smakar i Isaan ...
Vilken stor marknad ... men det är ju en större ort än vår lilla by ...
Jo thaimat går ju ner ... värre med rena isaanmaten. Som tam är gott med grillad kyckling om man slipper ruttna fisken och lite mindre chili ... men nam prick och inälver etc går bort liksom råtta.
Jag gillar stark mat men då inte bara chilistark utan annan smak som jag tycker den smakar i Isaan ...
Det ligger precis utanför Ubolratana vid dammen. Där finns säkert 25 flottar vid stranden med matservering och bad möjlighet. Några koordinater har jag tyvärr inte.
Det ligger precis utanför Ubolratana vid dammen. Där finns säkert 25 flottar vid stranden med matservering och bad möjlighet. Några koordinater har jag tyvärr inte.
Var vid
ett tempel med lite djur som lever under miserabla förhållanden. Dock många välgödda fiskar och några feta sköldpaddor som matades med pellets och korv.
Verkligen. Det finns inte många här uppe som inte äter eländet. Inget problem för min del. Jag älskar frugan precis lika mycket för att hon äter skiten.
Verkligen. Det finns inte många här uppe som inte äter eländet. Inget problem för min del. Jag älskar frugan precis lika mycket för att hon äter skiten.
Räcker med en snygging för mig och hon har slutat äta en massa onyttiga saker sen vi träffades. Förr så åt hon en gång/dag typ och inte särskilt nyttigt, nu är det 4 nyttiga måltider/dag + en å annan glass som jag tydligen också lärt henne att gilla. Hon va likblek när vi träffades, nu gillar hon att sitta i solen på en västkust klippa och äta glass ;D ;D
För att inte tala om räkor och vitt vin, hon dricker ju eg inte men lite svagt sött vitt vin tycker hon om och våra räkor är hennes absoluta favorit.
Hon har upptäckt att det finns en hel värld med annat gott att äta så att avstå rutten fisk är ingen stor uppoffring.
Var förresten och käkade på Sizzlers, Central Plaza i Udon Thani idag. Gott men absolut inte värt priset. Vi var åtta personer som käkade och det kostade 3705 Baht. Det blir inget mer sådant, jag föredrar hål i väggen.
Var förresten och käkade på Sizzlers, Central Plaza i Udon Thani idag. Gott men absolut inte värt priset. Vi var åtta personer som käkade och det kostade 3705 Baht. Det blir inget mer sådant, jag föredrar hål i väggen.
Samma här, bäst är tjejens mat sen kommer hål i väggen.
Testade också Sizzlers en gång och aldrig mer.
Över lag så tycker jag att västerländsk inspirerade ställen i Thailand är kass.
Men det händer ibland att vi delar en subway när vi tränat hårt under veckan och vill slarva lite på helgen.
Min dam & dotter var där i dag .naggade TH mat bottenplan du vet säkert var Central Plaza ,trevligt me dina foton å kommentarer från isan Mvh Jörgen för tillfället i Sverige varmt å skönt
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.