Klock fantaster?

Audirs2

Forumveteran
Gillar du klockor och hur många har du? Jag äger 2 st, en i äkta guld och en fejk! Den i äkta guld köpte jag ute på Östersjön 1992 ca på en av Tallinks båtar när vi åkte på "studiebesök" till Tallin! :D
Annars kan man ha en sån här!

Gillar du klockor och hur många har du? Jag äger 2 st, en i äkta guld och en fejk! Den i äkta guld köpte jag ute på Östersjön 1992 ca på en av Tallinks båtar när vi åkte på "studiebesök" till Tallin! :D
Jag kör Android och uppdateras varje minut om tiden.

Om det var Reverso du länkade till specifikt så är det ingenting jag går igång på, för att vara helt ärlig. Däremot har JLC en del klockor jag skulle kunna tänka mig.
Denna till exempel

8E5F277C-9AFE-45B7-9B71-8F80630FCDB6.webp

Jag måste vara värsta klocknörden :laugh2:
Har tre dinkor. En Casio som jag köpte på min första Thailands resa 2006. Den fungerar men nu har batteriet gett upp. En Citizen som jag fått i födelsedagspresent av min fru för några år sedan. Den behöver också nytt batteri. En Apple Watch series 5 44mm titan. Fick den av företaget för några år sedan. Skulle aldrig själva betala så mycket pengar för en dinka :) Oftast kollar jag tiden i mobilen men bär Apple Watchen ganska ofta. Den är lite kul när man är ute och går promenad. På mina längre vandringar som spänner över flera dagar struntar jag i den då batteritiden är bedrövlig.

6B25D5CF-FF6F-42DE-A354-2F7737BED8D9.webp

7C350DAE-C9DF-4968-B905-EA25B803D502.webp

6F792A14-BF95-4E2C-BBE3-3429EC574730.webp

Jag måste vara värsta klocknörden :laugh2:
Har tre dinkor. En Casio som jag köpte på min första Thailands resa 2006. Den fungerar men nu har batteriet gett upp. En Citizen som jag fått i födelsedagspresent av min fru för några år sedan. Den behöver också nytt batteri. En Apple Watch series 5 44mm titan. Fick den av företaget för några år sedan. Skulle aldrig själva betala så mycket pengar för en dinka :) Oftast kollar jag tiden i mobilen men bär Apple Watchen ganska ofta. Den är lite kul när man är ute och går promenad. På mina längre vandringar som spänner över flera dagar struntar jag i den då batteritiden är bedrövlig.

6B25D5CF-FF6F-42DE-A354-2F7737BED8D9.jpeg

7C350DAE-C9DF-4968-B905-EA25B803D502.jpeg

6F792A14-BF95-4E2C-BBE3-3429EC574730.jpeg
Ser ju fina ut men berättar dom mera om tiden eller vad gör dom, varför lägga en massa pengar och gå
och stoltsrera med en dyr klocka på armen, tror du att du blir bättre gubbe då
d en dyr klocka på armen

Ser ju fina ut men berättar dom mera om tiden eller vad gör dom, varför lägga en massa pengar och gå
och stoltsrera med en dyr klocka på armen, tror du att du blir bättre gubbe då
d en dyr klocka på armen

Hade du klarat av att tyda svensk text så hade du kanske fångat upp att det inte var några dyra klockor.
I vanlig ordning så har du svårt att förstå vad folk skriver.

Tillbaka
Topp