Klock fantaster?

Ta på dig fracken, eller kostymen, och häng rovan i västen på lördag när du går ner och säljer Proletären utanför systemet på lördag med dina partikamrater.

Lenin-with-the-newspaper-of-CPSU-Pravda.webp

Vilket skit det där! Betyder ju att man inte får köpa nått i utlandet alls! Skatt på allt hela tiden ba!:mad:
Samma till Thailand, så gäller kolla upp och ha papprena klara om man reser med dyra saker.
Köpte en ny tablet i Thailand och blev stoppad i tullen i Sverige, men pga jag visade att jag var utskriven och skulle direkt på båt släppte dom igenom mig utan att skatta.
Så köper ni tex en telefon på flygplatsen som överstiger skattepliktig summa, öppna förpackningen och släng förpackningen.

Vilket skit det där! Betyder ju att man inte får köpa nått i utlandet alls! Skatt på allt hela tiden ba!:mad:

Tydligen tycker Audirs2 att Sverige ska ha tull/momsfrihet på införsel av varor från länder utanför EU? domen är helt riktig, betänk att hon lyfte momsen innan införseln...reser 1 gång per vecka, vad är det som säger att detta inte skett vid tidigare resor? vilket skulle innebära en vinning på 53.000:- per resa.

Tydligen tycker Audirs2 att Sverige ska ha tull/momsfrihet på införsel av varor från länder utanför EU? domen är helt riktig, betänk att hon lyfte momsen innan införseln...reser 1 gång per vecka, vad är det som säger att detta inte skett vid tidigare resor? vilket skulle innebära en vinning på 53.000:- per resa.
Ja det gäller att tänka ett steg till, en gång är ingen gång men flera gånger är flera gånger för mycket

Tillbaka
Topp