Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Tack Gazton ser inte riktigt själv hur kvaliten e på bilderna
Kan medela att nu på morgonen va vi inne i Wapi o satan va ja frös när ja körde hojen aircon bara att glömma ja behöver element de e varmare ute när solen går upp än inne så morgon kaffet tas i solen så ja inte ska frysa
Va fan Glimt hade du hela Thailands eliten av hantverkare uppställda i avvaktan på order när du kom ner
Här sitter man i godan ro och väntar på rapporten från hängmattan, vad händer ???
Tur att du ska åka bort en stund så du får lite vila
Det blir ju skitsnyggt det ni åstadkommer du och frugan.
Ser men spänning fram emot slut resultatet. Om det finns nåt slut.
mvh Rolf
Tackar Roffe hantverkarna har igentligen inte tid me oss dom har ett stort hus som dom fixar nu men när ja roppa kom dom ändå till den andra husgubbens förtret han e imte gla på mig sånt som hämder
Tackar Roffe hantverkarna har igentligen inte tid me oss dom har ett stort hus som dom fixar nu men när ja roppa kom dom ändå till den andra husgubbens förtret han e imte gla på mig sånt som hämder
Det bevisar bara vem som är den bästa arbetsgivaren Restaurang var väl att ta i men bara dom har bra käk så.
Se nu till att får ner den där buskodlaren uppe i obygden på jorden igen, en omöjlig uppgift kanske ;D
Det bevisar bara vem som är den bästa arbetsgivaren Restaurang var väl att ta i men bara dom har bra käk så.
Se nu till att får ner den där buskodlaren uppe i obygden på jorden igen, en omöjlig uppgift kanske ;D
De där restaurangerna är ju de bästa, Roffe! Billigt och gott. Min favorit hemma i byn ser nästan precis likadan ut och har toppenkäk. Deras Padthai och Gapaow är inte att leka med, smaskens!!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.