glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Nej lusse bullar ble. De inga men en riktigt trevlig dag o kväll med go mat o dryck i dag lämnade vi av Anibaan o Kanika vi buss stationen riktigt trevligt par :) dom borde om allt gått bra. Ara hemma i Pitsa nolo om 1.5 timme själva har vi presis kommit tillbaka till hotelet efter att fått betala 200 bath till polisen för att skatte märket låg kvar på hotellet dom gick nog direkt ner i fickan för kvitto fick vi inge dom ville ha 500 men det gick inte tanten me på

Riktigt roligt att höra att ni har haft det trevligt :)

Någon gång ska jag göra er sällskap 8)

God morgon just nu äts det lite frukost med gumman sen bär det av till Legolas för en lunch me en annan svensk kille o en tysk innan vi kastar oss upp på hojen o drar hemmåt

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=15.803664,102.036557

ImageUploadedByTapatalk1323829486.735062.webp

ImageUploadedByTapatalk1323829550.099943.webp

Nytt hhullager nya oljor o ny spänd kedja o 3 stycken LEO till det för 370 bath :)

De va rätt kul o sitta o tjata me dom jobbet va klart under en halvtimme två öl till
Mig o en till tanten

Nej du Berra Leo ska de va ;)

Tack själv Legolas jade va riktigt trevligt du vet ja kommer tillbaka allti kul o tjöta som du säger o Anubaan va en trevlig prick de me lika så dom andra ja träffa hos dig

Glimten66

Ni ser ju ut att ha haft riktigt trevligt. Jäklar vad man längtar till LOS när man ser bilderna.

Tack för alla foton hittills Lego och 66:an! :wai: :wai:

Fasen va gott Legolas att du la upp dom där :wai:
Som tamen glömmer du inte

Turen upp till detta ställe e otroligt vacker tack för att du tog med oss dit :) o för er som inte varit där uppe om ni e i dom krokarna så ta er upp i dom bergen för det e värt dom milen kan ja lova

"legolas " sa:
Tog min gaffel, det såg ju ut som en vanlig kallsalad men utan tomaterna och gurkan bara typ pizzasallad, och där var ingen äcklig naambaa heller på tallriken där det låg. Alltnog jag tog med gaffeln en bit Som tam, skyfflade in det i min mun, tog en tugga och det fräste till, och jag fullständigt tappade andan.... jag öppnade käften och fick ut eländet snabbt som en Skarpsill svänger runt hörnet.

Såg Glimtmannen sitta där och flina och lugnt tugga på en rejäl bit av samma sak. den killens smaklökar är fullständigt lika nerkörda som lamellerna på min gamla Volkswagen var... ;D ;D ;D

Na na na na na naa!

Typisk handling före tanke, Lego 5555..
Men Som tham är j*kligt gott, om den blir tillredd som man själv tycker, att glimten satt å flina, gjorde din story så s*tans rolig.. ;D :D ;D

:thumbsup: glimten66, 5555

Känns skönt att ni kom hem utan större problem än ett hjullager :)
Det var verkligen kul att träffa både dig och legolas i verkliga livet.
Jag återkommer med lite rapporter från Phitsanulok i min gamla tråd när jag "landat".

/Anubaan

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp