Vilken bank skulle godkänna dig som borgenär, var du och pratade med banken fast frugan inte var med på noterna att hon tog ett lån?
Vad en "husfirma" säger är inte samma sak vad en bank säger, så lätt är det inte att få lån här nere, "husfirman" som vill sälja huset vill alltid få det att låta lättare än det är.
Nej din historia haltar, efter haft göra med bank angående huslån här nere så är jag tveksam till att du hade fått borga, kollar du på bankernas hemsida att få borga så är du för gammal.
Men ni kunde ju använt din frus mark som garanti, den är ju värderad till flera miljoner säger du, det är vanligt här nere att ta lån på mark.
Låneprocessen tar en stund här nere, frugan fick inget definitivt ja föränns 3 dagar innan huset skulle skrivas över och 3kg papper senare.
Det går dock att borga som utlänning men du möter pga ålder inte kraven men kanske din bank är hyggligare och dom godkände dig direkt?
Nä jag tror inte på dig, jag tror om du nu ens varit i husköpsförhandlingar att dom som vill sälja huset har sagt att det går, det är inte riktigt samma sak.
Din historia haltar så mycket din fru ville köpa hus i Pattis men du sa nej för du är ingen idiot.
555555 ja tjena, självklart hon ville.
Eller kanske var en av alla dessa banktjejer som raggar på dig och ger dig oanständiga förslag varje gång du går in på banken som ville ge dig ett lån

?